Η καλημέρα σήμερα 18-1-2019, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Η καλημέρα σήμερα 18-1-2019, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.





Μια εγκάρδια καλημέρα σε όλους σας με τα διαχρονικά και επίκαιρα λόγια του Γιάννη Μακρυγιάννη, που όλοι πρέπει να βάλουμε στην καρδιά μας…
Εγώ δεν είμαι πραματευτής να κάνω πραμάτεια την πατρίδα μου δια χρήματα…
Τονίζει ο Γιάννης Μακρυγιάννης ας διαβάσουμε τους επίκαιρους λόγους του σαν μια εγκάρδια καλημέρα σήμερα!

«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν!
(...) Εγώ δεν είμαι πραματευτής να κάνω πραμάτεια την πατρίδα μου δια χρήματα. Δεν έχω κρέας δια το μακελιόν. Δια την στερέωσιν της πατρίδος μου και νόμους, δια κείνα πεθαίνω, όχι δια άλλο...
Αυτή  η πατρίδα δε λευτερώθηκε με παραμύθια, 
λευτερώθηκε μ’ αίματα και θυσίας»!


Γιάννης Μακρυγιάννης



 Σημείωση:
Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε ένα like στην αρχική μας σελίδα,
 ή κοινοποιήστε το στους φίλους σας κάνοντας κλικ  στα εικονίδια με τα κοινωνικά δίκτυα .
Ευχαριστώ θερμά


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια