Θέλεις να απαλλαγείς από τον θυμό; Κάνε αυτή την προσευχή και παρέδωσέ το στον Ιησού…

Θέλεις να απαλλαγείς από τον θυμό; Κάνε αυτή την προσευχή και παρέδωσέ το στον Ιησού…




Θυμώνεις εύκολα;
Και μετά μετανιώνεις για όλα όσα το στόμα σου εκστόμησε;
Η πρώτη αρχή είναι να το παραδεχτείς και να το παραδώσεις στον Ιησού μας τον ανεξίκακο και πράο Κύριο της Ζωής μας, ο οποίος μας άφησε την Ειρήνη Του φεύγοντας από τον μάταιο τούτο και φθαρτό κόσμο…
Κύριε Ιησού Χριστέ,
γνωρίζεις την αδυναμία μου, τον θυμό μου, που σε εξοργίζει και με φέρνει μακριά Σου…
Πιστεύω όμως πως κάθε αδυναμία μου ,
Εσύ την πήρες και την θεράπευσες επάνω στο Σταυρό του μαρτυρίου Σου…
Αυτή την αδυναμία Κύριε Ιησού μου στην παραδίδω,
 Σε Εσένα τον πράο, ευγενικό , ειρηνοποιό  και ζωντανό Θεό  μας και σου ζητώ , να με καθαρίσεις και να με αγιάσεις με το Αίμα Σου…
Έλα και φώλιασε στην καρδιά μου με το Πνεύμα Σου το Άγιο και πάρε κάθε τι που δεν είναι δικό Σου, και δεν προέρχεται από Εσένα..
Ιησού μου γλυκύτατε ,  Εσύ το αρνίον το εσφαγμένον ,
 το άκακον,
που προσφέρθηκες ενώπιον  του Ουρανίου Πατέρα μας θυσία για μένα τον αμαρτωλό άκουσε τις ικεσίες μου αυτή την ώρα που σου δέομαι με ειλικρίνεια, γιατί μόνος μου δεν μπορώ να τιθασεύσω τον εαυτό μου…
 Άκουσέ με αυτή την ώρα και ελευθέρωσέ με από το φοβερό αυτό πάθος του θυμού, γιατί αν συνεχίσω έτσι  η απώλεια της ψυχής και ο πνευματικός θάνατος με περιμένει…


Κύριε Ιησού μου απάλλαξέ με , από κάθε αρνητική δύναμη που υπάρχει μέσα μου και εξέρχεται στην επιφάνεια με την μορφή θυμού και οξυχολίας, και δώρησέ μου την Ειρήνη Σου ,
το πράο και ησύχιο Πνεύμα Σου, με την μακροθυμία Σου… Κύριε,  Κύριε μου απάλλαξέ με από το ψεύδος ,  την καταλαλιά και την κατάκριση, και δώρησέ μου μια νέα καρδιά , όπως είναι η δική Σου, γεμάτη καλοσύνη, ευγένεια και ανυπόκριτη Αγάπη για όλο τον κόσμο…
Κάνε με να βλέπω με σεβασμό και συμπάθεια κάθε συνάνθρωπό μου και χάρισέ μου κατανόηση για όλα μου τα αδέλφια…

Κύριε Ιησού,
απάλλαξέ με   από  την καύχηση, την αλαζονεία, τον εγωισμό την αργολογία, και δώσε μου πνεύμα ταπεινοφροσύνης και σιωπής…
Κύριε, απάλλαξέ με   από των παραπτωμάτων της γλώσσας μου,
γιατί Πρώτιστα αμαρτάνω σε Εσένα εγώ ο αχρείος  και ταλαίπωεος δούλος σου  και δεν το συναισθάνομαι, όταν το κάνω…
Κύριε, απάλλαξέ με και καθάρισέ με με από  τον όλεθρο  της κενοδοξίας και καθάρισέ  με από των κρυφίων μου.
 Κύριε, δώρησέ μου  βαθιά  ταπεινοφροσύνην κατάνυξη στην καρδιά μου , να κλαίω για  τις ανομίες  μου και να τις παραδώσω όλες σε Εσένα τον άγιο και αψεγάδιαστο Θεό μας,
εξάλλειψέ μου κάθε αμαρτία,   και βάλε μέσα μου μετάνοια και τον άγιο Φόβο Σου με πίστη  και εμπιστοσύνη σε Εσένα!
Σε ευχαριστώ Κύριε γιατί το θέλημά Σου είναι να γίνω ένα νέο κτίσμα και όχι να παραμείνω ένας παλιός  άνθρωπος γεμάτος αδυναμίες και πάθη…
Ελευθέρωσέ με από κάθε τι που Εσύ γνωρίζεις πως Υπάρχει μέσα μου και με οδηγεί να διαπράττω αμαρτίες Σε Εσένα!
Σε ευχαριστώ Κύριε, που ακούς την προσευχή μου, την γεμάτη ειλικρίνεια και ταπείνωση και σε Δοξάζω, γιατί γνωρίζω, πως θα το κάνεις …
Δοξασμένο το Όνομά Σου εις τους Αιώνες των Αιώνων …

Αμήν.



                                         Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια