«ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!». Γράφει ο Θεσσαλός ποιητής Βάιος Φασούλας.

«ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!». Γράφει ο Θεσσαλός ποιητής Βάιος Φασούλας.




Ο Βάιος Φασούλας,
ο ποιητής συγκινεί όλους μας με τις ποιητικές ευχές,
που γράφει για την κόρη του , που  γιορτάζει τα γενέθλιά της.
Ας τον απολαύσουμε και να ευχηθούμε πολύχρονη να την χαίρεται με ΥΓΕΙΑ, αγάπη και πληρότητα…
(Μέσα από τούτη την εκλεκτή παρέα ας μου επιτραπεί να στείλω τα χρόνια πολλά στην κόρη μου).
Ο ποιητής και η σελίδα του στο Φβ:




 



ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Στο γιόρτασμα της κόρης μου, να πω μια καλημέρα
Και να της δώσω τις ευχές με λόγια του πατέρα
Στ’ άσπρα ντυμένη η ζωή να σου χαμογελάει
Κι όπως η μάνα το παιδί, στο δρόμο να σε βάλει

Να’ σαι καλά και δυνατή στα άλματα ν’ αντέξεις
Κι απτόητη σαν κορυφή ώσπου να ξεμπερδέψεις
Απ’ τα πολλά πειράγματα που φέρνουν ακαμάτες
Αγέρηδες αρπαχτεροί, λαίλαπες και δραγάτες

Άλλοι ανάμεσα σ’ αυτούς σε θέλουν σαν το φύλλο
Κι άλλοι γεφύρια γίνονται που μοιάζουνε με θρύλο
Και κάμποσοι πουν’ απαλοί σαν τους
{φουσκοδενδρίτες}
Μέσα στα στήθη σου φυσούν, άπειρες τις ελπίδες

Με των ανέμων τις πνοές σου στέλνουμε τις σκέψεις
Μαζί και τα οράματα και όλες μας τις βλέψεις
Εμείς που ζούμε μακριά, μα ήρθαμε κοντά σου
Ψάξε, κοίτα γύρα σου, εμείς είμαστ’ η σκιά σου

Τέτοια ημέρα σαν κι αυτή που όλα σταματούνε
Κι ο χρόνος που’ ναι βιαστικός, στη μέρα σου,
{σιωπούνε}
Τα βήματά του, οι φωνές, τα άλματα τ’ αγέρα
Και η ζωή π’ όλο περνά, σου λέει, καλημέρα

Σε βλέπω, είμαι δίπλα σου, κοντά στη συντροφιά σου
Και νιώθω σαν τον αετό το γλυκοθρόισμά σου
Πώς έδεσαν στις πλάτες σου τα δυνατά φτερά σου!
Και νιώθω πια περήφανος απ’ τα πετάγματά σου

Κι εσύ με βλέπεις στο χαρτί κι όλο με ψηλαφίζεις
Με τ’ ακροδαχτυλάκια σου, τα μάτια μου σκουπίζεις
Σ’ ευχαριστώ, λες, φορές πολλές, φτάνει μικρή βροχή
Στα μάτια σου, ω μάτια μου, της μάνας σου η μορφή

Φτάνεις το ένα τέταρτο ετούτου του αιώνα
Κι εμείς περνούμε στην αρχή του δύσκολου χειμώνα
Πόσο κοστίζει ακριβά μια άνοιξη να φτάσει!
Όλα μπροστά σου άνοιξαν και έχουν πια ακμάσει

Μη νοιάζεσαι για μας πολύ και κοίτα τη ζωή σου
Χειμώνες είδαμε πολλούς, πριν δούμε τη μορφή σου
Και τους γλυκάναμε θερμά να ’ναι ο ερχομός σου
Λαμπρός, ζεστός και χαρωπός, στήθηκ’ ο γιορτασμός
{σου}

Μικρός, θυμάμαι, ήμουνα που έφτασες κοντά μας
Μικρή ήταν κι η μάνα σου, που ’δωσε τη χαρά μας
Και τη γευτήκαμε οι δυο, μαζί κι η αδελφή σου
Πέντε χρονάκια μέτραγε, δε θα ’σουν μοναχή σου

Στ’ αδράχτια άρχισ’ η ζωή για σένανε να γνέθει
Και τα υφάδια με χαρά η μάνα σου να πλέκει
Να τραγουδά ασίγαστα με κέφια και μεράκια
Κι εγώ να τρέχω για δουλειά, σε δρόμους και σοκάκια

Θυμάμαι, τα τραγούδια σου και τα κρουσταλλογέλια
Κι ανάβαμε τις νύχτες μας τα λαδοκαντηλέρια
Να μη θωρείς μήτε στιγμή στην κάμαρη σκοτάδι
Σαν πεταλούδα να γυρνάς σε πράσινο λιβάδι

Θυμάσαι, τάχα το μπορείς, τη σκέψη σου ν’ αφήσεις
Στο παρελθόν στιγμές να ’ρθεις, να δεις και να
{ριγήσεις}
Μεσάνυχτα, χαράματα, στα χέρια σου κρατούσες
Την κούκλα και τα ρούχα σου και όλο τραγουδούσες

Το «Μανωλιό μου» έλεγες κι όλο γι’ αυτό μιλούσες
Κι απ’ τα κρεβάτια σηκωτούς εμάς διεκδικούσες
Μαζί με το τραγούδι σου να τραγουδώ και εγώ
Και αντάμα με τη μάνα σου, χορεύαμε κι οι δυο
Καμιά φορά πώς θύμωνα από το ρεζιλίκι
Που έμοιαζε πραγματικά μ’ ένα μασκαραλίκι
Και ζαλισμένος να θωρώ τη μάνα σου στα μάτια
Γυαλίζανε παράξενα και μ’ έκαναν κομμάτια

Αργά κάπου στο χάραμα σ’ έπαιρνε πια ο ύπνος
Στα χείλη της μητέρας σου αργόφευγ ’ ένας ύμνος
Πάνω από την κούνια σου, σου έπιανε το χέρι
Κι εμένα μέσα η ψυχή, εσένα είχε ταίρι

Τι να τα λέμε, κόρη μου, κείνα που ήταν πάθη
Πάθη που ήταν της καρδιάς και σκόρπιζαν αγάπη
Κι η νοσταλγία δυνατή που γίνεται καμίνι
Κι αδιάβατος ο στοχασμός όπου ποτέ δεν σβήνει

Ω, πως ξεχάστηκ’ ακριβή, σήμερα που γιορτάζεις
Να τη χορτάσεις, μάτια μου, τη μέρα που θαυμάζεις
Μα να σου πω και του αδελφού, τις πιο θερμές ευχές
Και όλοι μαζί για σένανε, κάνουμε προσευχές

Και πριν στο γλέντι σου να μπω, μες στους καλούς
{σου φίλους}
Μια καλησπέρα να τους πω, που μου θυμίζουν
{γρύλους}
Που τραγουδούνε τις νυχτιές στα δάση, στα περβόλια
Και μας γλυκαίνουν τη ζωή από την καταφρόνια.
Σημείωση:
Εμείς από το Λογοτεχνικό περιβόλι, ευχόμαστε χρόνια πολλά, θερμές ευχές στην κορούλα του αγαπημένου ποιητή Βάιου Φασούλα…





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια