Η Προσευχή , που φέρνει γαλήνη και ανάπαυση στην ψυχή!

Η Προσευχή , που φέρνει γαλήνη και ανάπαυση στην ψυχή!





Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές η ψυχή μας είναι περίλυπη,
και τότε απογοητευμένοι στρέφουμε το βλέμμα στο Θεό, σε Εκείνον τον ζωντανό Θεό της Αγάπης , τον γεμάτο έλεος, που καμιά προσευχή μας δεν πάει χαμένη, αντίθετα μας γεμίζει με το Πνεύμα του που είναι γεμάτο Ειρήνη και Αγάπη…
Η καλύτερη προσευχή λοιπόν για εκείνες τις δύσκολες ώρες, της απογοήτευσης και της μελαγχολίας είναι η προσευχή , που στηρίζεται στον 69 ο ψαλμό του Δαβίδ:

Η προσευχή για γαλήνη και ηρεμία

Μία προσευχή που φέρνει αγαλλίαση, χαρά και ειρήνη στις ψυχές των ανθρώπων που την λένε και εμποδίζει οποιοδήποτε κακό να πλησιάσει.


Ψαλμός  70

Ο Θεός εις την βοήθειάν μου πρόσχες, Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον. Αισχυνθήτωσαν και εντραπήτωσαν οι ζητούντες την ψυχήν μου. Αποστραφήτωσαν εις τα οπίσω, και καταισχυνθήτωσαν οι βουλόμενοί μοι κακά. Αποστραφήτωσαν παραυτίκα αισχυνόμενοι, οι λέγοντές μοι: Εύγε, εύγε.

Αγαλλιάσθωσαν και ευφρανθήτωσαν επί Σοί, πάντες οι ζητούντες σε, ο Θεός. Και λεγέτωσαν δια παντός. Μεγαλυνθήτω ο Κύριος, οι αγαπώντες το σωτήριόν Σου. Εγώ δε πτωχός ειμί και πένης, ο Θεός, βοήθησόν μοι. Βοηθός μου, και ρύστης μου ει Συ, κύριε, μη χρονίσης.
Μετάφραση στην Νέα Ελληνική:
Ψαλμός 70
Στον αρχιμουσικό. Ψαλμός τού Δαβίδ, σε ανάμνηση.

1 ΘΕΕ, κάνε γρήγορα για να με ελευθερώσεις· κάνε γρήγορα, Κύριε, για νάρθεις σε βοήθειά μου.

2 Ας ντραπούν, και ας αισχυνθούν, αυτοί που ζητούν την ψυχή μου· ας γυρίσουν προς τα πίσω, και ας ντραπούν, αυτοί που θέλουν το κακό μου.

3 Ας γυρίσουν πίσω για ανταμοιβή της ντροπής τους, αυτοί που λένε: Μπράβο, μπράβο!

4 Ας αγάλλονται, και ας ευφραίνονται σε σένα, όλοι αυτοί που σε ζητούν· κι αυτοί που αγαπούν τη σωτηρία σου ας λένε για πάντα: Ας μεγαλυνθεί ο Θεός.

5 Εγώ, όμως, είμαι φτωχός και πένητας· Θεέ, κάνε γρήγορα να με ελευθερώσεις· εσύ είσαι βοήθειά μου και ελευθερωτής μου· Κύριε, μη βραδύνεις.






Διαβάστε περισσότερα:
Ψαλμός 69 του  Δαβίδ με όμορφες εικόνες από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια