Στο ξεκίνημα της εβδομάδας, μια μικρή προσευχή, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©, σαν καλημέρα.

Στο ξεκίνημα της εβδομάδας, μια μικρή προσευχή, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©, σαν καλημέρα.




Κύριε Ιησού,
στο ξεκίνημα της νέας εβδομάδας,
εκζητώ την Παρουσία Σου στη ζωή μου…
Κύριε, το έλεος και την Χάρη σου ζητώ.
Ελέησέ με και ενίσχυσέ με.
Δώσε μου δύναμη, γέμισέ με,
 με πίστη, εμπιστοσύνη σε Εσένα τον Άγιο Θεό μας,
πλημμύρισέ με , με την Αγάπη Σου
και ξερίζωσε κάθε τι μέσα μου , που δεν είναι δικό Σου…
Κύριέ μου σε ευχαριστώ για την Αγάπη σου,
για την τέλεια σωτηρία Σου,
για την ασφαλή και σίγουρη Προστασία Σου,
που έχω κάτω από τις  δικές Σου φτερούγες.
Κράτα με Κοντά Σου,
ενωμένη μαζί Σου,
και μην με αφήσεις ούτε στιγμή!
Εσύ η άμπελος και γω το κλήμα σου...
Τελειοποίησέ με στην Αγάπη Σου,
το Άγιο Σου θέλημα να γίνει στη ΖΩΗ μου....
Αμήν!






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια