Οι μισοί Έλληνες
(50,8%) δηλώνουν ότι τρώνε τουλάχιστον ένα φρούτο κάθε μέρα,... ενώ οι
υπόλοιποι αναφέρουν ότι καταναλώνουν φρούτα από καμία έως 6 φορές την εβδομάδα.
Κάπως καλύτερα είναι τα
πράγματα σε ό,τι αφορά τα λαχανικά, με περίπου 6 στους δέκα (59,6%) Έλληνες να
αναφέρουν καθημερινή κατανάλωση.
Η συγκεκριμένη έρευνα
της eurostat δεν αναλύει πόσες μερίδες φρούτων και λαχανικών καταναλώνονται σε
ημερήσια ή εβδομαδιαία βάση, τη στιγμή που η ισορροπημένη μεσογειακή διατροφή
επιτάσσει να τρώμε καθημερινά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
Κατά μέσο όρο στην
Ευρωπαϊκή Ένωση, ένας στους 4 ανθρώπους αναφέρει ότι τρώνει φρούτο τουλάχιστον
δύο φορές τη μέρα και 37% μια φορά τη μέρα. Οι υπόλοιποι (36%) δεν καταναλώνουν
φρούτα καθημερινά.
6 στους δέκα Ευρωπαίους
αναφέρουν καθημερινή κατανάλωση λαχανικών (μία ή περισσότερες φορές μέσα στη μέρα).
Οι Ιταλοί
αναδεικνύονται πρωταθλητές στην καθημερινή... φρουτοφαγία, με ποσοστό 85%, ενώ
τα περισσότερα λαχανικά τρώνε οι Ιρλανδοί και οι Βέλγοι (84%).
Πηγή: onmed.gr



0 Σχόλια