H Kαλημέρα σήμερα, 3 Απριλίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη, με ένα υπέροχο ύμνο!

H Kαλημέρα σήμερα, 3 Απριλίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη, με ένα υπέροχο ύμνο!





Aγαπημένες μου φίλες και φίλοι, πόσο όμορφη είναι η ζωή μας  μέσα στην Παρουσία του Ιησού Χριστού!
Που θα πας, όταν έχεις μέσα σου τον Ιησού Χριστό ,
 και δεν έχεις μέσα σου Αγάπη, Ειρήνη, Πληρότητα, Αισιοδοξία, Χαρά!!!!
Όλα είναι τόσο όμορφα γύρω σου και έχεις μια διαρκή Άνοιξη στην καρδιά σου!
Εύχομαι η γλυκιά Ειρήνη του Ιησού μας,
να συνοδεύει όλους μας, κάθε στιγμή της ζωής μας…

Μια μικρή προσευχή σήμερα:

Κύριέ μου,

πόσο ποθώ να είναι η καρδιά μου ανοιχτή
 και γεμάτη από την Αγάπη Σου!
Να είμαι μακριά από αυτά τα γήινα, τα φθαρτά, τα μάταια,
τα φευγαλέα της ζωής.
Πόσο ποθώ τα αιώνια,
αυτά που μένουν,
αυτά που κοσμούν τα Ουράνια.
Σε Εσένα να προσκολληθώ ποθώ,
να φτάσω στο μέτρο της δικής Σου πνευματικότητας
σαν  άνθρωπος,
 να σταυρώσω το σαρκικό  εγώ μου
 και να υποτάξω το δικό μου θέλημα στο δικό Σου,
για να αναστηθεί μέσα μου ο Πνευματικός άνθρωπος...
Αλληλούια Κύριε, Δόξα Σε Εσένα!
Ακούστε τον υπέροχο ύμνο:







Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια