Χρόνια πολλά και ευλογημένα στις Μανούλες όλου του κόσμου! Της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

Χρόνια πολλά και ευλογημένα στις Μανούλες όλου του κόσμου! Της Ρένας Γ. Τζωράκη©.





Χρόνια πολλά και ευλογημένα στις Μανούλες όλου του κόσμου, στις μάνες που μεγάλωσαν υγιή ψυχοσωματοπνευματικά παιδιά, που τα μπόλιασαν με τις αρχές , τις αξίες, τα ιδανικά, με σεβασμό  να κάνουν ότι κάνουν στη ζωή τους, με βαθιά ενσυναίσθηση, αγάπη, ηθική και αξιοπρέπεια!
Χρόνια πολλά σε κάθε μανούλα που γιορτάζει σήμερα και μην ξεχάσετε να της  δώσετε το πιο γλυκό και τρυφερό σας φιλί , μαζί με εκείνη την χιλιοειπωμένη λέξη, μα τόσο σημαντική για την ΜΑΝΑ, μανούλα σ’αγαπώ!
Αυτή την λέξη και το τρυφερό σας χάδι , περιμένει σήμερα από τα παιδιά της κάθε μανούλα του κόσμου….
Στη δική μου μανούλα, που δεν είναι πια στη ζωή, αυτό το σ’αγαπώ και το δάκρυ ευγνωμοσύνης , που κυλά στα μάτια μου, καθώς γράφω αυτές τις γραμμές, μα που δεν πρόκειται, ποτέ να την  λησμονήσω, γιατί παραμένει ζωντανή μέσα στην καρδιά μου…
Μανούλα σ’αγαπώ!
Κι ας μην Υπάρχεις πια σε τούτον τον εφήμερο κόσμο!

Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου, που μου χάρισες μια τέτοια σπουδαία, αξιόλογη και μοναδική ΜΑΝΑ, και ας  ήταν το πέρασμά της τόσο μικρό εδώ στη Γη…




Το Βιβλίο αυτό το αφιέρωσα στην μανούλα μου Ιωάννα Τζωράκη.
Εκδόθηκε  το 2011.




Διαβάστε σήμερα:

Για την μάνα τα ωραιότερα ποιήματα της λογοτεχνίας






Για τη μάνα λόγια σοφίας και μια όμορφη μουσική σύνθεση






Μάνα, μανούλα ,μητέρα,μαμά Απόσπασμα από την ποιητική συλλογή της Ρένας Τζωράκη με τίτλο"Λόγια καρδιάς στην Αιώνια μάνα"








Η μάνα μέσα από  το βλέμμα των ζωγράφων!!!
https://logotexnikoperiboli.blogspot.com/2019/05/blog-post_784.html



Απόσπασμα από το βιβλίο μου

«Λόγια καρδιάς στην Αιώνια Μάνα»
της Ρένας Γ. Τζωράκη©
 



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια