Ο Θεός ελκύει τους πάντες στην Αγάπη Του, δεν είναι προσωπολήπτης!

Ο Θεός ελκύει τους πάντες στην Αγάπη Του, δεν είναι προσωπολήπτης!




 Η σκέψη της ημέρας σήμερα σαν καλημέρα, 24 Ιουνίου 2019, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.
Πραγματικά ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης, μαγνητίζει τους πάντες στην Αγάπη Του!
Δεν έχει προσωποληψία για κανέναν από εμάς.
Εμείς αποφασίζουμε αν θα επιλέξουμε μαύρο ή λευκό!
Κόλαση ή Παράδεισο.
Σκοτάδι ή Αιώνιο Φως!
Η επιλογή είναι δική μας.
Άλλωστε κανέναν μας, δεν τον φέρνει κοντά Του με την βία.
Όστις θέλει πίσω μου ελθειν  αναφέρει ο Άγιος Λόγος Του!
 Από την μετάνοια την δική μας, την αλλαγή του νού μας εξαρτάται  η σωτηρία μας!
Ο Θεός θα κάνει τα πάντα να μας φέρει σε μετάνοια και επιστροφή για να σωθούμε από τον αιώνιο όλεθρο και τον πνευματικό θάνατο.
Θα κάνει επίσης τα πάντα για να μας στηρίξει, να μην χάσουμε την πίστη μας, μέσα στις δυσκολίες και τις δοκιμασίες που περνάμε σε τούτη την εφήμερη ζωή.
Μια μικρή σπίθα να βρει στην καρδιά μας  πίστης, ο Κύριος θα την ενδυναμώσει.
Μονάχα να είμαστε ειλικρινείς μαζί Του και να του πούμε με πίστη, έλα Κύριε στη Ζωή μου και μεταμόρφωσέ με….
Δεν έχω την δύναμη να το κάνω μόνος μου…
Σε χρειάζομαι , σε εμπιστεύομαι , σε αγαπάω!
Έλα στη ζωή μου και άλλαξέ την έτσι ώστε να γίνει το δικό Σου θέλημα και όχι το δικό μου…
Ο Κύριος γνωρίζει τον τρόπο, που θα εργαστεί, τις συνθήκες, που θα χρησιμοποιήσει, για να μας φέρει κοντά Του,
ώστε να του δώσουμε όλο μας το είναι, την καρδιά,
τα συναισθήματα , τις σκέψεις  μας,
για να μας δώσει την κληρονομιά μας στα  επουράνια, τα άφθαρτα τα Αιώνια!


Διαβάστε σήμερα την μικρή προσευχή της ημέρας:

 


 Ακούστε ζωντανά το χριστιανικό ραδιόφωνο:

https://ekxeradio.gr












Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια