Το Χόλυγουντ δικαιώνει τον Πλάτωνα για την Ατλαντίδα!

Το Χόλυγουντ δικαιώνει τον Πλάτωνα για την Ατλαντίδα!






Το Χόλυγουντ δικαιώνει τον Πλάτωνα για την Ατλαντίδα
Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

Τον περασμένο χειμώνα προβλήθηκε η ταινία “Aquaman”. “Aquaman” είναι ο «άνθρωπος του νερού», και είναι επίκαιρο εφ’ όσον «μπήκαμε στον Υδροχόο και θ’ ανάψουνε φωτιές, οι καιροί νερό θα φέρουν έτσι λεν αυτοί που ξέρουν», που λέει και το τραγούδι. Γι αυτό λέτε ότι θέλουν να λειώσουν τους πάγους και μας έφεραν την «κλιματική αλλαγή»; Στη συγκεκριμένη ταινία μπορεί το σενάριο να είναι απλό αλλά είναι σημαντικό. Είναι απλό, διότι οι περισσότεροι των θεατών έχουν πλήρη άγνοια της πιο αρχαίας Ιστορίας, πλην όμως τα ονόματα των ηρώων της ταινίας, αλλά κυρίως η εικόνα, μας δείχνουν πάρα πολλά από την υποτιθεμένη χαμένη γνώση. Το Χόλυγουντ γνωρίζει πολλά και μας τα παρουσιάζουν. Επομένως, ο σκοπός του προπαγανδιστή του Χόλυγουντ επετεύχθη. Διότι πιο εύκολα αποτυπώνεται μια κατάσταση στο μυαλό με την εικόνα παρά με την περιγραφή. Για την συγκεκριμένη ταινία δεν υπάρχει αναφορά στην Wikipedia στα ελληνικά! Σύμπτωση!

Όπως όλες οι αντίστοιχες ταινίες του Χόλυγουντ, έτσι και αυτή, χρειάζεται ιδιαίτερη και προσεκτική ανάλυση. Εδώ όμως θ’ αναλύσουμε μια από τις σκηνές που έχει σαφή σχέση με την αρχαία Ελλάδα. Με την πιο αρχαία Ελλάδα, απ’ αυτή που μας διδάσκουν.

Σε μια σκηνή, οι πρωταγωνιστές πηγαίνουν σε κάποια αρχαία ερείπια που είναι βυθισμένα στον Ατλαντικό ωκεανό. Στο μέσον των ερειπίων υπάρχουν συσσωρευμένα απομεινάρια αρχαίων όπλων. Όπλων, με ολίγη Χολιγουντιανή παρέμβαση. Απομεινάρια θύμησης παλαιού πολέμου. Κάποια στιγμή ο σκηνοθέτης μας φέρνει σε πρώτο πλάνο (μην τύχει κανείς και δεν τα προσέξει) ασπίδες και ακόντια που παραπέμπουν σε όπλα αρχαίων Ελλήνων πολεμιστών.


Οι συγκεκριμένες ασπίδες που μας δείχνει ο κινηματογραφικός προπαγανδιστικός μηχανισμός των αμερικανών, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο του τον κινηματογράφο, είναι της γεωμετρικής εποχής, δηλαδή του 9ου και του 8ου αιώνος π.Χ. Οι ασπίδες είχαν τότε σχήμα ωοειδές και στα δύο πλάγια τμήματά τους είχαν αντίστοιχα ωοειδείς, ή καλύτερα ημικυκλικές, εσοχές. Επάνω τους ήταν σχεδιασμένα διάφορα γραμμικά ή γεωμετρικά σχήματα. Ήταν σαν την ασπίδα που είχε στο έμβλημά της η Ελληνική Χωροφυλακή μέχρι το 1984 όταν, δημοκρατικά, την κατάργησαν.


Επιπλέον, τα σύμβολα που φαίνονται επάνω στις ασπίδες της ταινίας, παραπέμπουν στον «Ήλιο της Βεργίνας», που σημαίνει ότι στο Χόλυγουντ γνωρίζουν την πραγματική σημασία του ηλίου αυτού και όχι όπως σκοπίμως εσφαλμένα μας τον δίδαξαν τον συμβολισμό τους σ’ εμάς. Διότι μην ξεχνάμε ότι στην μάχη της Ατλαντίδος οι Αθηναίοι ήταν αυτοί που πήγαν εκεί, σύμφωνα με τον Πλάτωνα.

Μιλάμε για όπλα που χρησιμοποιήθηκαν τότε ακριβώς που καθιερώθηκαν και οι Ολυμπιακοί αγώνες. Οι Ολυμπιακοί αγώνες δεν καθιερώθηκαν τυχαία το 776 π.Χ., καθιερώθηκαν λόγω κάποιας πολύ μεγάλης νίκης των Ελλήνων. Επομένως τα συγκεκριμένα όπλα που μας δείχνουν, είχαν χρησιμοποιηθεί κατά την μάχη της Ατλαντίδος, τότε που οι Έλληνες επιτεθήκαμε στην πρωτεύουσα των Ατλάντων στον Ατλαντικό ωκεανό, όπου διεξήχθη η τελική μάχη του αγώνα μας για ν’ απελευθερώσουμε τον πλανήτη από την τυραννία των Ατλάντων. Πληροφοριακά, μετά την βύθιση της Ατλαντίδος οι επιζήσαντες Άτλαντες διεσπάρησαν σε όλα τα παράλια γύρω από τον Ατλαντικό ωκεανό, γι αυτό πολλές αρχαίες πόλεις στην Λατινική Αμερική, κυρίως στο Μεξικό που ήταν πιο κοντά στην Ατλαντίδα, υπάρχουν αρχαίες πόλεις που τα ονόματά τους τελειώνουν σε –ατλαν ή –τλαν, όπως π. χ. Τενοτστιτλάν, Ακατιτλάν, κλπ. Όλες αυτές οι πόλεις είναι των Αζτέκων. Των Αζτέκων η γλώσσα λέγεται νάουατλ και «Αζτέκοι» σημαίνει «οι άνθρωποι από το Αζτλάν». Είναι κατανοητότερο τώρα το γιατί οι Εσκιμώοι έχουν περισσότερο λατινοαμερικάνικα χαρακτηριστικά και όχι χαρακτηριστικά άλλων βορείων λαών. Οι Εσκιμώοι αποδεικνύουν πολλά και ότι το κλίμα δεν επηρεάζει τα φυλετικά χαρακτηριστικά του ανθρώπου, διότι αλλιώς οι Εσκιμώοι θα έπρεπε να είναι όλοι ξανθοί. Ενώ, δεν υπάρχει ξανθός Εσκιμώος. Αυτά πρέπει ν’ αναλυθούν σε άλλο άρθρο.


Για την Ατλαντίδα, ότι ξέρουμε εμείς, το ξέρουμε κυρίως από το βιβλίο του Πλάτωνος «Τίμαιος», το οποίο όμως δεν το έχουμε ολόκληρο. Κάποιοι άλλοι μπορεί να το έχουν ολόκληρο και καταχωνιασμένο, αλλά όχι σκονισμένο, σε κάποια κρυφή βιβλιοθήκη ή σε βιβλιοθήκες που απαγορεύονται οι επισκέψεις των κοινών ανθρώπων, ή στο Ινστιτούτο Σμιθσόνιαν. Εμείς έχουμε μόνο ένα αρχικό του τμήμα γιατί, όπως μας λένε, το υπόλοιπο έχει «χαθεί». Αλλά και αυτό που υπάρχει τώρα σε ‘μας, οι αρχιραβίνοι θέλουν να το αφανίσουν από παντού. Αυτό αποτελεί διακαή τους πόθο.

Μας αποδεικνύουν λοιπόν οι αμερικανοί κινηματογραφιτστές ότι ο Πλάτων σωστά έγραψε ότι έγραψε, και ότι οι πληροφορίες του, που ήρθαν από την Αίγυπτο, ήταν σωστές. Μας αποδεικνύουν ότι η Ιστορία μας είναι ακόμη μεγαλύτερη και ενδοξότερη. Μας αποδεικνύουν ότι ο προαιώνιος αγώνας στον πλανήτη μας συνεχίζεται με τον ίδιο σκοπό, και γι αυτό μας έχουν στην άγνοια. Μας αποδεικνύουν ότι ο πλανήτης πρέπει να ξαναυποδουλωθεί σε κάποιους. Και η

ταινία γι αυτό μιλούσε, για ΕΝΑΝ βασιλιά στην υφήλιο που θα εξουσιάζει σε ανθρώπους και Άτλαντες.

Δεν μας φοβούνται εμάς τους Έλληνες τώρα τόσο πολύ, αλλά τρέμουν μην τυχόν και μάθουμε ποιοι πραγματικά είμαστε και ποιος είναι ο ρόλος μας στην Γη. 




Πηγή: gnosesthe.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια