Ραγίζει καρδιές το ποίημα της μητέρας της 32χρονης Κάλλιας!!!

Ραγίζει καρδιές το ποίημα της μητέρας της 32χρονης Κάλλιας!!!













Ραγίζει καρδιές το ποίημα που έγραψε η μητέρα της 32χρονης Κάλλιας Λάμα, που έχασε τη ζωή της στο τροχαίο δυστύχημα, που σημειώθηκε ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου, στην Αγία Πελαγία.

Η μητέρα της έγραψε ένα ποίημα, στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, με αφορμή το 40ημερο μνημόσυνο στην μνήμη της Κάλλιας, που θα γίνει την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου στον Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας.

Μια μάνα ήμουνα κι εγώ
Που έχασα το παιδί μου…
Τη Κάλλια τη μονάκριβη
Και ράγισε η ψυχή μου

Τη Κάλλια τη χαμογελαστή
Την όμορφη μου κόρη…
Ένας φονιάς μου υστέρησε
Και έσβησε η ζωή μου όλη

Στις έντεκα και τέταρτο
Της Παναγιάς τη μέρα
Ο χάρος έκανε στροφή
Σε πήρε σαν αέρα…

Πες μου παιδάκι μου γλυκό
Πως έφυγες μακριά μου…
Που άφησες τη κόρη σου
και τη γλυκιά αγκαλιά μου

Δε το περίμενα ποτές
Κάλλια μου να σε χάσω…
Και από λεπτό σε μια στιγμή
Όλα μαύρα να τα βάψω

Τα μάτια σου είναι η αφορμή,
Και κλαίνε τα δικά μου,
Που δεν τα βλέπω τώρα πια
Και καίγεται η καρδιά μου

Βάζω τη λέξη το “Γιατί”
Κάλλια μου για να λύσω
Και προσπαθώ να κρατηθώ
Θρησκεία να μη βρίσω

Θεέ μου κραυγή θα βγάλω
Εγώ, στον ουρανό να φτάσει,
Ο πόνος για τη Κάλλια μου
Με έχει ξεπεράσει

Δε φεύγεις απ´τη σκέψη μου
Κάλλια μου από κοντά μου,
Στα μάτια μου θα βρίσκεσαι
Και μέσα στη καρδιά μου

Στη λατρευτή μοναχοκόρη μας Κάλλια
Οι γονείς σου, η κόρη σου και τα αδέλφια σου

Η Ομάδα της ΔΟΞΑΣ εις μνήμη της Καλλιας κατέθεσε χρήματα στον “Στόχο Πρόληψη”

Σε μία συγκινητική κίνηση προχώρησαν οι νεαροί αθλητές της ομάδας της ΔΟΞΑΣ, οι οποίοι συγκέντρωσαν χρήματα από το χαρτζιλίκι τους, με αφορμή την συμπλήρωση 40ημερών από το θάνατο της Κάλλιας , τα οποία και κατέθεσαν στον σύλλογο “Στόχο Πρόληψη”.
Δείτε περισσότεραστη σελίδα στο  facebook:
                                                                             Kallia Lama

  
Τα χρήματα παρέδωσαν στην υπεύθυνη του “Στόχου”, Λίτσα Ζαχαράκη, οι παίχτες Δημήτρης Πετράκης, Στέφανος Ξυστράκης και Μιχάλης Λίβας.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια