Ο ύμνος της ημέρας σήμερα 10 Ιανουαρίου 2020, που επέλεξε για σας το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Ο ύμνος της ημέρας σήμερα 10 Ιανουαρίου 2020, που επέλεξε για σας το Λογοτεχνικό περιβόλι.






Ευλόγησε Ψυχή μου
τον Κύριο της ζωής μου
ύμνησε τη Δόξα
του Ουράνιου Βασιλιά!
Γιατί κάνει μεγαλεία
χαρίζει ευλογία
σε κάθε έναν
 που τον εκζητά.
Είναι ο ίδιος όπως τότε
που άνοιξε την Ερυθρά
να περάσει ο λαός Του
μέσα από τη θάλασσα
Είναι ο ίδιος όπως τότε
μες στην έρημο Σινά
με το μάνα Του μας θρέφει
το Πνεύμα Του μας ξεδιψά.
 Ευλόγησε Ψυχή μου
τον Κύριο της ζωής μου
ύμνησε τη Δόξα
του Ουράνιου Βασιλιά!
Γιατί κάνει μεγαλεία
χαρίζει ευλογία
σε κάθε έναν
 που τον εκζητά.

Είναι ο ίδιος όπως τότε
μας οδηγεί στη Χαναάν
στις υποσέσεις και στα Δώρα
στην Αιώνια Χαρά.

Ο Ιησούς του Ναυή & ο Χάλεβ
το γνώριζαν πολύ καλά
ότι υπόσχεται ο Γιάχβε
εκπληρώνεται πιστά.
Ευλόγησε Ψυχή μου
τον Κύριο της ζωής μου
ύμνησε τη Δόξα
του Ουράνιου Βασιλιά!
Γιατί κάνει μεγαλεία
χαρίζει ευλογία
σε κάθε έναν
 που τον εκζητά.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια