«Θα περάσει κι αυτό!»

«Θα περάσει κι αυτό!»




Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, δεν ξέρω αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, αυτήν την  περίοδο την δύσκολη, που περνάει όλος ο κόσμος,  κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μας με τον αόρατο εχθρο που ονομάζετει ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ, αλλά να θυμάστε πως και αυτό θα περάσει…
Ποτέ ένα πρόβλημα δεν είναι για πάντα.
Είμαστε τόσο εφήμεροι και παρεπίδημοι σε αυτόν τον ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ...
Δεν είμαστε αιώνιοι και ευτυχώς τίποτε ούτε καλό ούτε κακό δεν διαρκεί παντοτινά...
Μοιράζομαι μαζί σας την διδακτική  ιστορία μ ε τίτλο:
«Θα περάσει κι αυτό!»
Ένας μαθητής πήγε στον δάσκαλό του και του είπε:
«Δάσκαλε, η ζωή μου είναι απαίσια! Μου αποσπάται συνέχεια η προσοχή, τα πόδια μου πονάνε και συχνά με παίρνει ο ύπνος! Είναι απαίσια!»
«Θα περάσει», απάντησε ήρεμα ο δάσκαλος.
Περνάει λίγο ο καιρός και ο ίδιος μαθητής λέει στον δάσκαλό του:
«Δάσκαλε, η ζωή μου τελικά είναι υπέροχη! Τόσο συνειδητή, γαλήνια και ζωντανή! Υπέροχη!»
«Θα περάσει» του ξαναλέει ο δάσκαλος ήρεμα.
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια