«ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣΓράφει ο Γιάνης Ιωάννου.».

«ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣΓράφει ο Γιάνης Ιωάννου.».





Αναστημένε Κύριε Χριστέ και Θεέ μου!
Αναγνωρίζω πως εγώ κυβερνούσα μέχρι τώρα τη ζωή μου. Αναγνωρίζω με ιδιαίτερη λύπη μου πως Εσύ, ο Δημιουργός και Κυβερνήτης του Σύμπαντος, είχες την τρίτη ίσως και τέταρτη ή παρακάτω θέση στη καρδιά μου.
Παραδέχομαι όμως τώρα, πως είμαι αμαρτωλός.
Μέσα μου πολύ καλά ξέρω πόσες και ποιες αμαρτίες και αδικίες έχω κάνει.Τώρα όμως ανοίγω την καρδιά μου σ’ Εσένα και Σε δέχομαι Σωτήρα και Κύριο μου
. Σ’ ευχαριστώ που με αγάπησες και θυσιάστηκες για μένα επάνω στο σταυρό του Γολγοθά. Αναστηθηκες τώρα είσαι Ζωντανός Νικητής.
Έσωσες πολλούς και σώζεις. Θέλω να έρθεις και στην δική μου την Ζωή.
Να με επισκεφτείς με το δικό σου έλεος εμένα τον αμαρτωλό-η. Εσύ Θέλω να σώσεις κι εμένα ΤΩΡΑ που γονατίζω μπροστά σου μετανοώντας ειλικρινά για τις αμαρτίες μου καθώς και με την καρδιά μου αποδέχομαι την θυσία Σου και το αίμα που έχυσες για μένα στον Σταυρό. Από εδώ κι εμπρός, εσύ Κύριε Ιησού, να κυβερνάς τη ζωή μου και την καρδιά μου.
Άλλαξε με και Αναγέννησε με. Κάνε με τον άνθρωπο που Εσύ θέλεις. Να στέκομαι στα πόδια μου με το κεφάλι ψηλά όπως είναι και η ονομασία μου ως άνθρωπος. Πάντα να σου λέω :
Δόξα σε σένα Κύριε μου. Ευχαριστώ που έχυσες το αίμα Σου και με έσωσες στον Σταυρό. Σ’ ευχαριστώ που με αγαπάς, Πατέρα μου Ουράνιε, που με συγχωρείς και με δέχθηκες εν Χριστώ.
Αλληλούια Αμήν.»








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια