Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 29 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι! Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©

Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 29 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι! Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©




 Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !
Σήμερα ξεκινώ την σκέψη μου με τον χρόνο,
που είναι τόσο πολύτιμος στη ζωή μας!
Ας τον εκμεταλλευόμαστε σωστά γιατί
Τον χρόνο που χάνουμε δεν θα τον ξαναβρούμε ποτέ!
Και μην ξεχνάμε:
Δεν πρέπει να χάνουμε ούτε μια στιγμή από την ζωή μας
γιατί αν συγκεντρώσουμε όλες τις χαμένες μας στιγμές
φτιάχνουμε μια ολόκληρη ζωή!...




Η μικρή προσευχή της ημέρας σήμερα 26-5-2020:
Κύριέ μου,
θέλω όλο το χρόνο της υπόλοιπης ζωής μου,
να τον εκμεταλλεύομαι σωστά, μακριά από τις μέριμνες τις καθημερινότητες, που αποσπούν τις σκέψεις μου από Εσένα,
τον Ζωντανό Θεό μας,
αλλά να είμαι επικεντρωμένος σε Εσένα,
να προσεύχομαι αδιάλειπτα εν Αληθεία και Πνεύματι,
έτσι ώστε το Πνεύμα, ο Νους και η καρδιά μου να είναι
ΕΝΑ με Εσένα!
Ο έλεγχός σου να είναι επάνω μου κάθε στιγμή…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια