Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, που ΕΔΟΘΗ στη V. Galli στις 6-4-2021 στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.

Ο ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, που ΕΔΟΘΗ στη V. Galli στις 6-4-2021 στο Νέο Λογοτεχνικό περιβόλι.

 




Άγιοι ,πιστοί μου, παιδιά μου, εσείς που δεν  μολύνατε  το ιμάτιο σας, εσείς που δεν πήγατε αριστερά και δεξιά, εσείς που  τηρήσατε τα διατάγματα μου και φυλάξατε τον λόγο της υπομονής μου και περπατήσατε στην στενή οδό μου ......

Όλους εσάς θα  σας διαφυλάξω και θα στείλω άγγελο στον καθένα σας, να σας σφραγίσει στα μέτωπα σας με το αίμα μου, όπως είχα δώσει εντολή στον λαό μου Ισραήλ, να βάψουν με  αίμα τους παραστάτες....

Παιδιά μου , θα έρθουν ημέρες θλίψης  και στενοχώριας και διωγμού από τον εχθρό.

Μη φοβηθείτε, μη  δειλιάσετε, μη κάμψετε γόνυ , μη πτοηθείτε , γιατί εγώ Ο ΚΥΡΙΟΣ  της  γης και του ουρανού, ο ΩΝ, ο ΗΝ και ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ , σας έχω ζωγραφίσει στις παλάμες μου και θα σας φωνάζω με το όνομα σας.

Θα ρίξω επάνω σας μάνα από τον ουρανό, και δεν θα διψάσετε, ούτε θα πεινάσετε, γιατί ΕΓΩ είμαι  ΚΥΡΙΟΣ....

Οι οφθαλμοί σας στραμμένοι εις  ΕΜΕ και ΜΟΝΟ εις  ΕΜΕ τον ΣΩΤΗΡΑ σας.

Έρχομαι  ΝΥΜΦΗ  ΜΟΥ επί της γης......

 

Αμήν, Κύριε

V. Galli

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια