Εμπιστοσύνη!

Εμπιστοσύνη!

 

"Μη φοβού διότι εγώ σε ελύτρωσα, σε εκάλεσα με

το όνομά σου, εμού είσαι"

(Ησαΐας 43:1)

 

Στην είσοδο ενός ανθρακωρυχείου στο Βέλγιο, ένας μικρός περιμένει την έξοδο της βάρδιας.

 

«Περιμένω τον πατέρα μου» είπε στον θυρωρό.

 

 «Μα δεν θα μπορέσεις να τον αναγνωρίσεις!

 Όλοι είναι ίδιοι με το κράνος και το μουτζουρωμένο πρόσωπο!

 Περίμενε τον καλύτερα στο σπίτι».

 

«Ναι, ο μπαμπάς μου όμως, αυτός θα με γνωρίσει», είπε ο μικρός.

 

 Θαυμάσια απάντηση!

 

 Ήταν βέβαιος ότι ο πατέρας του ήταν αδύνατον να μην τον γνωρίσει.

 

 Έτσι και ο ουράνιος Πατέρας μας.

 

 Γνωρίζει, βλέπει ακούει τα πάντα.

 

«Συ γνωρίζεις το κάθισμά μου και την έγερσή μου, καταλαβαίνεις τους λογισμούς μου... ερευνάς το περπάτημά μου και το πλάγιασμά μου, γνωρίζεις όλους τους δρόμους μου»

 

(Ψαλμ. 139:2-3).

 


Δεν είναι τίποτε ασήμαντο για τον Θεό σχετικά με τα παιδιά Του.

 

 Έχει όχι μόνο μια πλήρη γνώση αλλά και μια απέραντη αγάπη!

ΑΜΗΝ!!



Διαβάστε περισσότερα Θεολογικά μηνύματα:

       εδώ

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια