ΓΙΑ τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ σε ΠΙΕΣΗ & ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!

ΓΙΑ τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, που ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ σε ΠΙΕΣΗ & ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!

 

Για ανθρώπους που είναι σε πίεση και ταλαιπωρία:

 

Παιδί μου,

Συχνά βάζεις τον εαυτό σου σε φυλακές.

Κάνεις επιλογές που βαθιά μέσα σου δεν θέλεις να ακολουθήσεις. Δεν αισθάνεσαι τον ενθουσιασμό ή νοιωθεις ότι δεν έχετε την πίστη να κάνετε ορισμένα πράγματα.

Κάτι μέσα σου σε σταματά, και αυτό είναι το Άγιο Πνεύμα που σου δίνει διορατικότητα και σοφία για να ξέρεις τι να κάνεις.

Θέλω να γνωριζεις,

Ενδιαφέρομαι για σένα, για τα μεγάλα και τα μικρά πράγματα στη ζωή σου. Η καρδιά μου είναι μέσα στην καρδιά σου. Έχω βάλει το θέλημα μου μέσα στην καρδιά σου.

 

ΠΡΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ 10:16 FPB

“«Aυτή είναι η διαθήκη που θα κάνω σ’ αυτούς ύστερα από τις ημέρες εκείνες, λέει ο Kύριος: Θα δώσω τούς νόμους μου στις καρδιές τους, και θα τους γράψω επάνω στις διάνοιές τους»:”

 

Ετσι θα γνωρίζεις τι πρέπει να κάνεις.

 

Όταν κάνεις πράγματα που δεν έχεις την προτροπή του Άγιου Πνεύματος, βάζεις τον εαυτό σας σε φυλακές ταλαιπωρίας. Και αυτό δεν είναι το θέλημα μου για εσένα.

Άκουσε,

Ξέρω τα σχέδια που έχω για σένα, σχεδιάζω να σου δώσω μια καλή ζωή γεμάτη ειρήνη και ελπίδα.

 

 “Ξέρω πολύ καλά τα σχέδια που έχω κάνει για σας. Θέλω την ευημερία σας και όχι την καταστροφή σας· θέλω να σας χαρίσω το μέλλον που εσείς ελπίζετε.”

ΙΕΡΕΜΙΑΣ 29:11

 

Η προτροπή μέσα σου είναι μια σιγανή φωνή που μπορείς να ακούσεις ανά πάσα στιγμή, αν πραγματικά το θέλεις. Εάν εστιάσεις να καταλάβεις το θέλημα μου για τη ζωή σου που είναι αγαθό, ευάερεστο, και τέλειο, για σένα και μόνο εσένα .

 

 «Σταματήστε να μιμείστε τα ιδανικά και τις απόψεις του πολιτισμού γύρω σας, αλλά μεταμορφωθείτε εσωτερικά από το Άγιο Πνεύμα μέσω μιας συνολικής αναμόρφωσης του πώς σκέφτεστε. Αυτό θα σας δώσει τη δυνατότητα να διακρίνετε το θέλημα του Θεού καθώς ζείτε μια όμορφη ζωή, ικανοποιητική και τέλεια στα μάτια του Θεού. "

Ρωμαίους 12: 2 TΡΤ

 

 

“Kαι να μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα, αλλά να μεταμορφώνεστε διαμέσου τής ανακαίνισης του νου σας, ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού, [που είναι] αγαθό και ευάρεστο και τέλειο.”

ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ 12:2

Ο Κύριος λέει,

Θέλω να σε αναζωογονήσω, να σε θεραπεύσω, να σου δώσω δύναμη με αποκατάσταση και δικαιοσύνη.

Θέλω να,

 “Να καθόρισω [χαρά] σ’ αυτoύς πoυ πενθoύν, να τoυς δώσω ωραιότητα, αντί για στάχτη, λάδι ευφρoσύνης, αντί για πένθoς, στoλή αίνεσης  [γιορτής], αντί τoύ πνεύματoς της αδιαφoρίας [απελπισίας]· για να oνoμάζoνται δέντρα δικαιoσύνης, φύτεμα τoυ Kυρίoυ, για δική τoυ δόξα.”

ΗΣΑΪΑΣ 61:3

 

Θέλω να πάρω τα ερείπια από μέσα σου και τη θλίψη σου.

Απλά πιάσε το χέρι μου, επιτρέψτε μου να σε θεραπεύσω.

Δώσε μου το ζυγό σου.

 

 “Eλάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω. Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου, και μάθετε από μένα· επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά· και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας. Eπειδή, ο ζυγός μου είναι καλός, και το φορτίο μου ελαφρύ.”

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 11:28-30 

Θέλω να σε διδάξω πώς να κάνεις τα παραπάνω.

Είναι εύκολο. Απλα, ξόδεψε ποιοτικό χρόνο μαζί μου. Δεν έχει σημασία πόσο χρόνο, απλώς κλείσε τα μάτια σου και συνδέσου μαζί μου.

Αν με ζητήσεις θα με βρεις. 

 Αν με επικαλεστείτε και έρθετε να προσευχηθείτε σ’ εμένα, εγώ θα σας ακούσω. Αν με ζητήσετε θα με βρείτε, φτάνει να με αναζητήσετε με όλη σας την καρδιά. Θα με βρείτε και θα αλλάξω την κατάστασή σας·”

ΙΕΡΕΜΙΑΣ 29:12-14


 “Kαι θα βρεθώ από σας, λέει o Kύριoς· και θα απoστρέψω την αιχμαλωσία σας.”

ΙΕΡΕΜΙΑΣ 29:14

 

Αμήν.

ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια