Ο ΥΜΝΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 5-4-2021 με μια ΠΡΟΣΕΥΧΗ, που επέλεξε το ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ για ΕΣΑΣ!

Ο ΥΜΝΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 5-4-2021 με μια ΠΡΟΣΕΥΧΗ, που επέλεξε το ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ για ΕΣΑΣ!

 



Επιμελείται & γράφει  η Ρένα Γ. Τζωράκη©

Καλημέρα  αγαπημένες φίλες και φίλοι μου.
Τι πιο όμορφο να ξυπνάς το πρωί και να ακούς αυτήν την υπέροχη μουσική σύνθεση ,να ενώνεται το πνεύμα σου με το Πνεύμα του ΚΥΡΙΟΥ των ΔΥΝΑΜΕΩΝ και να γλυκά, ψιθυριστά, απλά και αληθινά να αναπέμπεις λατρεία, δοξολογία και προσευχή στον Πλάστη σου, στον Δημιουργό του Σύμπαντος, τον Ποιητή των όλων!

Μια θαυμάσια , υπέροχη  χαλαρωτική μουσική, γαλήνια , ειρηνική, ενόργανη μουσική, "Spring Cherry Blossoms"  του Tim Janis. Η ενόργανη μουσική του μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε βαθιά χαλάρωση, να ανακουφίσετε το άγχος και να βρείτε ηρεμία. Η μουσική του ενσωματώνει χαλαρωτικούς ήχους της φύσης και περιλαμβάνει μουσική φλάουτου, μουσική πιάνου, μουσική άρπας και μουσική βιολιού.

 Βαθιά εκστατικά δεν μπορώ , παρά να αφήσω την ψυχή μου να γαληνέψει σε μια μικρή ευχαριστήρια προσευχή!


Κύριέ μου,
τι λόγια  δοξολογίας να εκφράσει η ψυχή μου για Εσένα τον πλάστη της;
Πώς να σου  πω ευχαριστώ ,
για όλα όσα αφήνεις και έρχονται στη ζωή μου,
γιατί όλα αρχίζουν από Εσένα και σε Εσένα πάλι καταλήγουν….
Σε ευχαριστώ για τις εύκολες μα και δύσκολες ημέρες,
για όλα όσα επιτρέπεις και έρχονται ,
γιατί οι Βουλές Σου, είναι βουλές Αγαθού και όχι κακού.
Το θέλημά Σου θέλω να γίνει στη ζωή μου,
στη ζωή της οικογένειάς μου,
γιατί το Θέλημά Σου είναι σοφό , ενάρετο τέλειο!
 Κύριέ μου,
πως έχει σχέδια ΑΓΑΠΗΣ, για τον καθένα μας ξεχωριστά και για εμένα προσωπικά.
Μάθε με να σε εμπιστεύομαι,
να σε αγαπώ σε όλες τις συνθήκες και η αγάπη μου αυτή να γίνεται ζωή,
πράξη καθημερινή, που θα μιλάει για ΕΣΕΝΑ,
πιο φωνακτά , από κάθε κουβέντα!
Γιατί ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ μου ΕΙΣΑΙ ο ΘΕΟΣ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ,
 ο ΘΕΟΣ της ΛΥΤΡΩΣΗΣ,
Θεός οικτιρμών ελέους ,
 πολυέλεος , πολυέσπλαχνος ,
ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ και ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ!
 ΘΕΟΣ της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και της άπειρης ΑΓΑΠΗΣ!

Κύριέ μου,
κάνε με να γνωρίσω μέσα μου,
το πλάτος, το μήκος,
το βάθος, το ύψος της ΑΓΑΠΗΣ ΣΟΥ.
Δώσε μου με το Πνεύμα Σου το ΆΓΙΟ,
να καταλάβω αυτό που ο νους μου,
δεν μπορεί να χωρέσει,
την ΑΓΑΠΗΓ αυτή ,
που ξεπερνάει όλα τα όρια!
Μάθε με να μελετώ καθημερινά
 τον ΆΓΙΟ ΛΟΓΟ ΣΟΥ
και όσα μου λες μέσα σ’ αυτόν
να γίνονται πραγματικότητα την κάθε μου μέρα!
Μάθε με να βλέπω με τα μάτια της πίστης,
να είμαι χαρούμενη ,
γιατί ΕΣΥ Πληρώνεις με το Πνεύμα Σου το Άγιο τη ΖΩΗ μου,
το πρόσωπό Σου είναι για εμένα χορτασμός ευφροσύνης…

Μάθε με Κύριε να βλέπω το κάθε τι με τα μάτια τα δικά Σου,
να αισθάνομαι με την αγνή καρδιά Σου
να μην είμαι ευάλωτη στα δικά μου συναισθήματα.

Να μην εξαρτώμαι από  το σαρκικό- εφήμερο εαυτό μου
αλλά ΕΣΥ να ΕΙΣΑΙ ο ΟΔΗΓΟΣ ,
ο φάρος μου,
η πυξίδα μου,
το καταφύγιό μου , η σκέπη μου,
ο γλυκός μου αιώνιος σύντροφος
ο πιστός μου φίλος,
ο Ζωντανός Κύριός μου
ο Ύψιστος και ο Υπέρτατος Θεός μου!





ΝΕΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια