Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 15/8/2023 σε ένα μικρό ΕΔΑΦΙΟ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 15/8/2023 σε ένα μικρό ΕΔΑΦΙΟ στο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ!

                   


Ητόνησεν η σαρξ μου και η καρδία μου· αλλ' ο Θεός μου είναι η δύναμις της καρδίας μου, και η μερίς μου εις τον αιώνα.

Ψαλμός ογ' 26

   Σε όποια ηλικία κι αν είσαι, σε όποια κατάσταση και αν βρίσκεσαι, αν ο Χριστός κατοικεί μες στην καρδιά σου, η χαρά Του μέσα σου είναι αμείωτη, παρά τη σωματική φθορά, και η ελπίδα του Ουρανού αναζωογονεί το πνεύμα σου και φωτίζει τον ορίζοντα σου, Κύριέ μου, με τρομάζουν τα γεράματα, η φθορά, η ανημπόρια, προικιά της αμαρτίας στη ζωή των ανθρώπων. Δίνε μου Εσύ τη χαρά του Προσώπου Σου, τη δύναμη της παρουσίας Σου, την ελπίδα της συνάντησης μαζί Σου, ώστε να τα περάσω με ομορφιά και δόξα δική Σου!


Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια