Σε «φούρνο» μπορεί να μετατραπεί σε λίγα λεπτά η καμπίνα του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα όταν σημειώνονται θερμοκρασίες καύσωνα.
Η χρήση του κλιματιστικού είναι το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε μόλις μπαίνουμε στο αμάξι, ωστόσο μήπως υπάρχουν και άλλα κόλπα;
Χρησιμοποιώντας μόλις μόνο τις πόρτες του οχήματος, θα μπορούσαμε να αερίσουμε την ζεστή καμπίνα, πριν εισέλθουν σε αυτή για να ξεκινήσουν την διαδρομή τους και ενεργοποιήσουν το σύστημα κλιματισμού.
Το «κόλπο» δεν είναι καινούργιο, αλλά δεν το γνωρίζουν όλοι και σίγουρα κάνει δουλειά τις καυτές μέρες του καλοκαιριού που διανύουμε.
Τι μπορείτε να κάνετε;
Αυτό που θα πρέπει να κάνετε είναι να ανοίξετε την πόρτα του οδηγού, να κατεβάσετε τα παράθυρα της πλευράς του συνοδηγού και να «ανοιγοκλείσετε» αρκετές φορές την πόρτα που έχετε στα χέρια σας. Με αυτό τον τρόπο, σπρώχνουμε τον καυτό αέρα εκτός καμπίνας.
Όλοι όσοι το έχουν εφαρμόσει, αναφέρουν μεγάλη μείωση της θερμοκρασίας του εσωτερικού σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, πράγμα που σημαίνει ότι εισέρχονται σε μια πιο δροσερή καμπίνα.
Ταυτόχρονα, η δουλειά που έχει να κάνει το σύστημα κλιματισμού είναι πιο εύκολη και φυσικά δεν χρειάζεται να κινηθούμε για ώρα με ανοιχτά παράθυρα, ανεβάζοντας την κατανάλωση και την είσοδο καυτού αέρα από το περιβάλλον.
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί, ότι η κίνηση που θα πραγματοποιήσει ο οδηγός με την πόρτα του, θα πρέπει να είναι ελεγχόμενη και όσο το δυνατόν πιο «ευγενική». Εννοείται ότι δεν κλείνουμε κανονικά την πόρτα, απλά την κινούμαι στον μεντεσέ της.
Άλλοι τρόποι για να δροσίσεις γρήγορα την καμπίνα του αυτοκινήτου
Οδηγούμε με τα παράθυρα ανοικτά
Μόλις εισέλθουμε στο αυτοκίνητο και η καμπίνα του «κοχλάζει», προτού ενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό κατεβάζουμε ελαφρώς τα παράθυρα και οδηγούμε έτσι για λίγα λεπτά.
Ενεργοποιούμε τη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα
Αφού διανύσουμε μερικά μέτρα με τα παράθυρα ελαφρώς ανοικτά, τα κλείνουμε και ενεργοποιούμε τον κλιματισμό. Για να μπορέσουμε, τώρα, να ψύξουμε γρήγορα την καμπίνα του αυτοκινήτου μας ενεργοποιούμε τη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα, ώστε να ανακυκλώνεται ο δροσερός αέρας που κυκλοφορεί στην καμπίνα, και ταυτόχρονα το Α/C να μην «τραβάει» ζεστό αέρα από το εξωτερικό περιβάλλον.
Επιλέγουμε τη σωστή θερμοκρασία
Όσο και αν ζεσταινόμαστε όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου μας, καλό είναι να μην επιλέγουμε θερμοκρασίες κάτω από τους 22 βαθμούς Κελσίου. Με αυτό τον τρόπο θα περιορίσουμε τη λειτουργία του συμπιεστή και κατά συνέπεια την επιβάρυνση που δέχεται ο κινητήρας, ενώ θα μειώσουμε τις πιθανότητες να υποστούμε κάποιο κρυολόγημα.
Ρυθμίζουμε σωστά τους αεραγωγούς
Ένα άλλο χρήσιμο tip είναι να μην στρέφουμε τους αεραγωγούς κατευθείαν πάνω μας, διότι με αυτόν τον τρόπο δεν κατανέμεται ομοιόμορφα ο αέρας στο αυτοκίνητο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ: ΕΥΖΗΝ
Πηγή: hellas-now.com
0 Σχόλια