«Η καρδιά μoυ θα χαίρεται με Αυτόν».

«Η καρδιά μoυ θα χαίρεται με Αυτόν».

  

 

«Η καρδιά μoυ θα χαίρεται με Αυτόν».

 Ψαλμός 33:21 

Ευλογημένο είναι το γεγονός ότι  εμείς οι Χριστιανοί μπορούμε  να χαιρόμαστε ακόμη και στην πιο βαθιά  μας στενοχώρια.
 Αν και μπορεί να μας σκεπάζουν ένα σωρό  προβλήματα, εξακολουθούμε να τραγουδάμε μέσα στον πόνο και στις δοκιμασίες της ζωής.

 Είμαστε σαν  τα πουλιά, που τραγουδούν καλύτερα στα κλουβιά τους. Τα κύματα μπορεί να κυλήσουν πάνω μας, αλλά οι ψυχές μας  σύντομα ανεβαίνουν στην επιφάνεια και βλέπουν το φως του προσώπου του Θεού.
 Έχουμε  μια άνωση γύρω  μας, που κρατά το κεφάλι  μας πάντα πάνω από το νερό και  μας βοηθά να υμνούμε τον ΚΥΡΙΟ των ΔΥΝΑΜΕΩΝ μέσα στην τρικυμία & στην θαλασσοταραχή:
 «Ο Θεός είναι ακόμα μαζί μου».
Σε ποιον θα δοθεί η δόξα;  Μόνο στον Ιησού Χριστό!
 Όλα είναι από τον Ιησού.
 Τα προβλήματα δεν φέρνουν απαραίτητα παρηγοριά στον πιστό, αλλά η παρουσία του Υιού του Θεού στο πύρινο καμίνι μαζί του γεμίζει την καρδιά του με χαρά.
Όποιο και να είναι το πρόβλημά σου συνάνθρωπε να θυμάσαι  ότι ο  Ιησούς  μας  αγκαλιάζει και φωνάζει:
«Μη φοβάσαι, αγαπημένε-η· το να πεθάνεις είναι ευλογημένο· τα νερά του θανάτου έχουν τα δικά τους νερά. Η πηγή στον ουρανό δεν είναι πικρή, είναι γλυκιά σαν νέκταρ, γιατί ρέουν από τον θρόνο του Θεού»
 Καθώς ο αναχωρών άγιος διασχίζει το ρέμα, και οι ταραχές συγκεντρώνονται γύρω του, και η καρδιά και η σάρκα τον απογοητεύουν, η ίδια φωνή ακούγεται στα αυτιά του:
«Μη φοβάσαι· εγώ είμαι μαζί σου· μη τρομάζεις· είμαι ο Θεός σου».
Καθώς πλησιάζει τα σύνορα του απείρου άγνωστου, και σχεδόν φοβάται να μπει στο βασίλειο των σκιών, ο Ιησούς λέει:
«Μη φοβάστε, είναι ευχαρίστηση του Πατέρα σας να σας δώσει τη βασιλεία».
Έτσι ενισχυμένος και παρηγορημένος ο πιστός δεν φοβάται να πεθάνει.
Όχι, είναι ακόμη πρόθυμος να φύγει, γιατί αφού είδε τον Ιησού ως το αστέρι του πρωινού, λαχταρά να Τον κοιτάξει σαν τον ήλιο με τη δύναμή του. Πραγματικά, η παρουσία του Ιησού είναι όλος ο παράδεισος που επιθυμούμε!


Και ολοκληρώνω με μια σύντομη προσευχή:
Κύριε,
μέσα στις δοκιμασίες και τα κύματα της ζωής,
δεν είμαι μόνος μου,
έχω Εσένα!
Είσαι η ράβδος, η βακτηρία μου,
το  καταφύγιό μου σε κάθε μου πρόβλημα Είσαι η Λύση μου!
Σε ευχαριστώ, που ποτέ δεν με εγκατέλειψες ,συνεχίζεις να με αγαπάς με ΑΓΑΠΗ ΑΙΩΝΙΑ,
γιατί με έχεις ζωγραφίσει στα τρυπημένα χέρια Σου,
καθώς είμαι ο πόνος της ψυχής ΣΟΥ!
Σε ευχαριστώ Κύριε, που επιτρέπεις και σε αυτήν την δοκιμασία ,
να είμαι νικητής χάρη Σε ΕΣΕΝΑ,
τον ΥΨΙΣΤΟ,
τον πλάστη της ψυχής μου,
που όλα τα στρέφεις σε ΑΓΑΘΟ!

Δώσε μου τη δύναμη,
να το ξεπεράσω και αυτό,
μαζί με ΕΣΕΝΑ,
να ‘βγω αλώβητος από τον πειρασμό της Ζωής
και να σε εμπιστευτώ ολοκληρωτικά,
δώσε μου τηξν δύναμη εξ ύψους του Αγίου Πνεύματός Σου,
να χρησιμοποιώ τη μάχαιρα του Λόγου Σου,
επάνω στον εχθρό ,
γιατί είναι γραμμένο να ξεπερνώ τις δυσκολίες
όταν πιστεύω σε ΕΣΕΝΑ και σε εμπιστεύομαι….
Μάθε με να σε ΑΓΑΠΩ, όπως Εσύ με αγαπάς
,
μάθε με να αγρυπνώ, να προσεύχομαι,
να έχω εγκράτεια και υπομονή,
θάρρος και ισχύ
για να  φτάσω  ασφαλής μπροστά στο θρόνο Σου,
με τη Δική Σου Χάρη!
Δοξασμένο το Άγιο ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ!
ΑΜΗΝ!



Διαβάστε περισσότερα:  Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ

Λογοτεχνικό περιβόλι!

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια