«Δύναται γυνή να λησμονήση το θηλάζον βρέφος αυτής, ώστε να μη ελεήση το τέκνον της κοιλίας αυτής, αλλά και αν αύται λησμονήσωσιν, εγώ όμως δεν θέλω σε λησμονήσει» (Ησ. μθ ́ 15)

«Δύναται γυνή να λησμονήση το θηλάζον βρέφος αυτής, ώστε να μη ελεήση το τέκνον της κοιλίας αυτής, αλλά και αν αύται λησμονήσωσιν, εγώ όμως δεν θέλω σε λησμονήσει» (Ησ. μθ ́ 15)

 




«Δύναται γυνή να λησμονήση το θηλάζον βρέφος αυτής, ώστε να μη ελεήση το τέκνον της κοιλίας αυτής, αλλά και αν αύται λησμονήσωσιν, εγώ όμως δεν θέλω σε λησμονήσει»

(Ησ. 49 : 15)



Γράφει ο :Michail Mitrakis

Γονείς, ακόμα και μια μητέρα μπορεί να λησμονήσει το παιδί της.
Υπάρχει όμως ένας Πατέρας που δεν τα λησμονεί ποτέ.
Είναι ο Πατέρας Θεός,
 «Εγώ δεν θα σε λησμονήσω... σε έχω ζωγραφίσει στις παλάμες μου»
(Ησ. μθ' 15,16).
 Θέλει να μας προστατέψει, να μας φροντίσει, να πάρει την ζωή μας στα χέρια Του, θέλει να μας σκεπάσει με τη χάρη και την αγάπη Του.
Περιμένει όμως τη δική μας θέληση, τη συγκατάθεση, το ναι της καρδιάς μας. Μακάρι σήμερα να του το πούμε.

Καλημέρα ευλογημένη Κυριακή να περάσουμε

Διαβάστε περισσότερα θέματα με:ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ



Λογοτεχνικό περιβόλι!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια