Το εδάφιο της ημέρας με την μικρή προσευχή , από το Ευαγγέλιο Κατά Ιωάννη κεφάλαιο 16, με εδάφιο 7: “...σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· ...”

Το εδάφιο της ημέρας με την μικρή προσευχή , από το Ευαγγέλιο Κατά Ιωάννη κεφάλαιο 16, με εδάφιο 7: “...σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· ...”

  


Καλημέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι μου, με ένα μικρό εδάφιο από το  Κατά Ιωάννη 16  και εδάφιο 7:


"Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια· σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.


Τι εννοούμε  με την λέξη παράκλητος;

Παράκλητος είναι αυτός που καλείται σαν βοηθός,

ο ενισχυτής,

ο καθοδηγητής, 

ο συμπαραστάτης.

Ο συνήγορος,

 ο Μεσίτης...

Μας έχει συμβεί συχνά στη ζωή μας να αισθανόμαστε  ότι είμαστε ολομόναχοι  αβοήθητοι και μας πιάνει το παράπονο

ότι δεν έχουμε κανέναν να μας βοηθήσει,

όταν τα κύματα και οι δοκιμασίες χτυπάνε μανιασμένα το καράβι μας.

αλλά ο Ιησούς υποσχέθηκε ότι το Άγιο Πνεύμα θα είναι πάντα μαζί μας και ότι είναι ο «Βοηθός» μας. Μία από τις πιο δυνατές προσευχές που μπορούμε να προσευχηθούμε είναι: «Βοήθησέ με, Κύριε», και πρέπει να προσευχόμαστε αρκετές φορές κάθε μέρα. Είναι μια απλή προσευχή τριών λέξεων που δηλώνει ότι εξαρτόμαστε από το Άγιο Πνεύμα και γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα χωρίς Εκείνον.


Επιθυμείτε, και δεν έχετε· φονεύετε και φθονείτε, και δεν μπορείτε να επιτύχετε· μάχεστε και πολεμάτε, αλλά δεν έχετε, επειδή δεν ζητάτε.


(Ιακώβου 4:2 ).


Γι 'αυτό σας ενθαρρύνω να αρχίσετε να ρωτάτε πιο συχνά και να περιμένετε να λάβετε περισσότερη βοήθεια από ποτέ.



Και θα ολοκληρώσω με την  μικρή προσευχή της ημέρας:


Ουράνιε Πατέρα,

μέσω του Αγίου Σου Πνεύματος,

Του Παράκλητου της Αληθείας,

βοήθησέ με σήμερα και κάθε μέρα με ό,τι κάνω.

Χωρίς Εσένα είμαι καταδικασμένος να αποτύχω.

Χρειάζομαι την δική Σου Συμπαράσταση να βγω αλώβητος και νικητής!

Εξαρτώμαι απόλυτα από Σένα!

Έχω ανάγκη Εσένα και σε εκζητώ  μέσα στην προσευχή μου,

κάθε στιγμή στη ζωή μου!

Ενίσχυσε την πίστη μου

αύξησέ με για να καρποφορήσω.

Στο Όνομα του Ιησού προσεύχομαι

 Αμήν!

Διαβάστε και άλλα με θέμα Ο ΣΤΙΧΟΣ της ΗΜΕΡΑΣ ,  &  ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ



Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια