«Εγώ είμαι. Μη φοβάσθε» (Ιωαν.6' 20)

«Εγώ είμαι. Μη φοβάσθε» (Ιωαν.6' 20)

 

«Εγώ είμαι. Μη φοβάσθε»

(Ιωαν.6' 20)

Γράφει ο :Michail Mitrakis

Μετά το θαύμα του πολλαπλασιασμού των άρτων ο Κύριος είπε στους μαθητές του να περάσουν στην απέναντι όχθη της λίμνης της Τιβεριάδος.
 Οι μαθητές μπήκαν στο καραβάκι τους και ξεκίνησαν όταν ξαφνικά ξέσπασε μια φοβερή τρικυμία.
 Στην ίδια λίμνη, πριν λίγο καιρό, είχαν ζήσει μια παρόμοια τρικυμία αλλά τότε, ήταν μέρα. Τώρα είναι νύχτα, σκοτάδι, μα το σπουδαιότερο, τότε ήταν μαζί τους ο Χριστός. Τώρα είναι μόνοι και γι' αυτό ο φόβος τους είναι μεγάλος.
 Συμβαίνουν και στη ζωή του Χριστιανού τρικυμίες.
Το καραβάκι της ζωής μας πλέει σε θάλασσα που διαρκώς την ταράζει η αμαρτία αλλά για μας, οι τρικυμίες και οι δοκιμασίες είναι μεγάλος δάσκαλος, ίσως ανέλπιστος και ανεπιθύμητος, φορέας όμως ευλογιών και δύναμης.
Απ' αυτές βγαίνομε πιο ώριμοι στην πίστη και ο δεσμός μας με τον Κύριο γίνεται στενότερος.
 Η ώρα του κινδύνου, του φόβου, του προβλήματος, η ώρα της εγκατάλειψης όπως νομίζομε, είναι η ώρα που στο καραβάκι της ζωής μας, από ένα απρόβλεπτο μονοπάτι, ετοιμάζεται να επιβιβασθεί ο Χριστός για να φέρει τη γαλήνη.

Καλημέρα ευλογημένη ημέρα να περάσουμε!

Διαβάστε περισσότερα θέματα με:ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΣΗ


Λογοτεχνικό περιβόλι!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια