"Εγώ" της Ρένας Τζωράκη

"Εγώ" της Ρένας Τζωράκη



«Εγώ»
Εγώ φωνάζω «εγώ»
 κι εσύ φωνάζεις   «εγώ»
κι αυτός φωνάζει «εγώ»
 κι όλοι εμείς «εγώ».
Δεν το νιώθουμε.. .
Έλα να αφανίσουμε τα εγώ μας
και να φωνάξουμε «Εμείς»
 μια Σπίθα Αγάπης ,
είναι ικανή να πυρπολήσουμε την Γη απ’ την κακία την τοξική.
Να ανοίξουμε τις πλατιές μας φτερούγες
και να πετάξουμε στην Αιώνια Χαρά
τη μοναξια ν’αφανίσουμε
στης Αγάπης τον κόσμο ,
να βρεθούμε και πάλι…






Σημείωση:
Είμαστε στο Εμείς και όχι στο Εγώ είπε ο Μακρυγιάννης...
Πόσο καλύτερος θα 'ταν ο κόσμος μας σήμερα αν τα λόγια αυτά γινόταν πράξεις από τον καθένα μας;
Καλή σας μέρα γεμάτη νοιάξιμο,στοργή,τρυφερότητα και Αγάπη!!!


Πλαστήκαμε από Αγάπη και το μόνο ,που θα αφήσουμε πίσω μας είναι Η Αγάπη...
Μην το ξεχνάμε είναι τόσο μικρή η ζωή μας να τη σπαταλήσουμε σε γκρίζες σκέψεις και να γεμίζουμε την ψυχή μας Θανάτου τοξίνη....


"Τούτη την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί, και σοφοί κι αμαθείς, και πλούσιοι και φτωχοί, και πολιτικοί και στρατιωτικοί, και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι. Όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί να τη φυλάμε κι όλοι μαζί, και να μη λέγει ούτε ο δυνατός “εγώ”, ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς “εγώ”; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει “εγώ”. Όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λέμε “εμείς”. Είμαστε στο “εμείς” κι όχι στο “εγώ”.
ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ “ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ”

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια