Προσευχή για να γίνω καλύτερος γονιός απέναντι στα παιδιά μου. Από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Προσευχή για να γίνω καλύτερος γονιός απέναντι στα παιδιά μου. Από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.




Πατέρα Ουράνιε,
έρχομαι κοντά Σου,
 δια μέσω του Υιού Σου του Μονογενή του Ιησού Χριστού
 να σε ικετέψω να γίνω ένας καλύτερος γονιός για τα παιδιά μου.
Την τέχνη την γονεική,
δεν την μαθαίνει  κανείς σε κανένα σχολείο του κόσμου…
Ω Κύριε, κάνε με ένα γονιό, όπως Είσαι Εσύ!
Δίκαιο,  Συνετό, χωρίς προσωποληψίες,
αντικειμενικό,
αμερόληπτο, γεμάτο υπομονή, πραότητα,
καλοσύνη, ευγένεια,
και προπάντων Αγάπη!
Κύριε, υστερώ σε Σοφία…
Δώσε μου σύνεση, διάκριση και σοφία, από τη Σοφία Σου,
 για να μπορώ να χειρίζομαι τις καθημερινές καταστάσεις της ζωής…
Δίδαξέ με να κατανοώ  τα παιδιά μου.
Να τα ακούω υπομονετικά,
για ότι έχουν να μου πουν
και να  τους απαντάω με ηρεμία και ευγένεια ,
κάθε  φορά  που με ρωτούν.
Να τα βοηθώ  στην  ευόδωση όλων των καλών τους ονείρων
  και  επιθυμιών.
Κάνε  με  να είμαι αγαπητή και κοινωνική
 και να τους προσφέρω ένα αληθινό χριστιανικό παράδειγμα.
Κάνε Κύριε, με τη ζωή μου , την συμπεριφορά, την στάση μου,
το παράδειγμά μου, και όλες τις έμπρακτες  εκδηλώσεις μου,
να τους  δείχνω  τον δρόμο που οδηγεί σε Σένα .
Προφύλαξέ με από τον κίνδυνο να τους  φέρομαι αλαζονικά  και  απότομα.
Βοήθησέ με, να μην πληγώνω τα αισθήματά τους,
την τρυφερότητα και την αγνότητα μέσα τους.
Βοήθησέ με , να μην  πληγώνω  τη φιλοτιμία τους,
να μην τα τιμωρώ σε  στιγμές παρορμητισμού, εξάψεως και θυμού.
Φώτισε με  να τα νουθετώ με ηρεμία  και πραότητα
με το φιλησύχιο Πνεύμα Σου,
και σε κάθε στιγμή μου,  να τα εμπνέω  με  τις πράξεις μου.
Κάνε με να είμαι άνθρωπος έργων και όχι λόγων,
γιατί τα λόγια μας, «έπεα πτερόεντα».
Κύριε, φύτεψε μέσα μου τις θείες εντολές Σου,
για να μπορώ να τις μεταδίδω στα παιδιά μου!
Κάνε με  να παραβλέπω  τα μικρά και ασήμαντα σφάλματα των παιδιών μου
και βοήθησέ με να  εστιάζομαι
στα προτερήματά τους και τα καλά έργα που κάνουν...
Δώσε μου την κατάλληλη λέξη για έναν δίκαιο έπαινο.
Βοήθησέ με να τους συμπαραστέκομαι,
να τους  συμπεριφέρομαι  όπως ταιριάζει στην ηλικία τους
και να μην έχω  υπερβολικές απαιτήσεις από αυτά.
Κύριε , τα παιδιά μας καθημερινά ρίχνονται σε ένα ωκεανό
από παγίδες, κινδύνους και πειρασμούς .
Οι σύγχρονες Σειρήνες καραδοκούν παντού!
Τα παιδιά μου είναι Δικά Σου,
στα αφιερώνω στην κυριολεξία,
Εσύ να τα ευλογήσεις και να τα κάνεις ακριβώς όπως είναι το Θέλημά Σου το Άγιο!
Προστάτευσέ τα Κύριε από όλες αυτές τις καθημερινές παγίδες ,
από την αρνητική ενέργεια και την πλάνη…
Από κάθε κίνδυνο και πειρασμό που εκτοξεύεται στην ευγενική
ψυχούλα τους από το  Πνεύμα του  πονηρού,
από κάθε δολιότητα και διαφθορά,
από κάθε βρώμικο, αισχρό και χυδαίο,
που δυστυχώς η κοινωνία μας, τους προσφέρει.
Κύριε η προστασία που μπορούμε εμείς οι γονείς
να τους προσφέρουμε , είναι ανεπαρκής.
Τα εναποθέτουμε στα δικά Σου χέρια,
στη δική σου προστασία στη δική Σου Σκέπη και στη δική Σου Πανσοφία.
Προστάτευσέ τα Κύριε .
 Καθοδήγησέ τα .
Περιφρούρησέ τα ,
και διαφύλαξέ τα από οποιονδήποτε κίνδυνο παραμονεύει ,
στην επόμενη στροφή της ζωής τους για να τα τυλίξει στα πλοκάμια του….
Εσύ Κύριε γίνε ο γονιός τους, μίλα τους, άνοιξε τα πνευματικά τους μάτια και αυτιά έτσι ώστε να ακούν μονάχα τη δική Σου φωνή!
Γίνε Κύριε ο Οδηγός τους, ελευθέρωσέ τα από τα πνευματικά  σκοτάδια  και οδήγησέ τα στην Αλήθεια της Αιώνιας Ζωής Σου!
Γίνε η ράβδος τους, η βακτηρία τους, η θεία προστασία τους!
Κύριε, Εσύ γνωρίζεις πόσο ευάλωτες, μα και ευγενικές είναι οι ψυχές των παιδιών μας .
Μην τα εγκαταλείπεις, και μην τα αφήνεις μόνα και αβοήθητα ,
μέσα στην τρικυμισμένη θάλασσα των πειρασμών της καθημερινότητάς τους ….
Ρίξε πάνω τους την βροχή του Ελέους, της Χάρης και της Αγάπης Σου!
 Όργωσε το άγονο κομμάτι της καρδιάς τους
και φύτεψε τους σπόρους σου Κύριε,
έτσι  ώστε να παράγουν γλυκούς καρπούς για   Σένα!
Στείλε τους  τον οδηγό και προστάτη Άγγελο ,
 να τα προστατεύει κάθε στιγμή, και από κάθε κακό ,
και φώτιζε την διάνοια, το πνεύμα  και την ψυχή τους ,
 να περπατούν σε δρόμους καθαρούς ,
σε μονοπάτια χωρίς αγκάθια και να δροσίζονται απ΄ τις κρυστάλλινες
πηγές της δικής Σου Χάρης και να φωτίζονται απ΄ το δικό Σου Ανέσπερο Θείο  και Αιώνιο Φως .
Αμήν!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια