Δευτέρα, 23 Απριλίου 2018

Πριν αρχίσετε τα αντικαταθλιπτικά, σας προσφέρουμε συμβουλές για να ξεπεράσετε την κατάθλιψη με φυσικό τρόπο!



Τι μπορείτε να κάνετε για να ξεπεράσετε τη λύπη; Πολλοί άνθρωποι ζουν με λύπη, κατάθλιψη ή μελαγχολία που ξεπερνιούνται δύσκολα χωρίς τη βοήθεια φαρμάκων.

Ωστόσο οι περισσότεροι πάσχοντες προτιμούν να αποφεύγουν τα φάρμακα όταν είναι δυνατό, καθώς αυτά συχνά συνοδεύονται από παρενέργειες και από τον κίνδυνο να δημιουργήσουν εξάρτηση.


Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσουμε οχτώ απαραίτητες συμβουλές για να βελτιώσετε τη διάθεσή σας και ξεπεράσετε τη λύπη φυσικά, ακολουθώντας υγιεινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να ανακτήσετε τη χαρά και την επιθυμία σας για ζωή.

1. Τροφές κατά της κατάθλιψης


Γνωρίζατε ότι μερικές τροφές διαθέτουν αντικαταθλιπτικές ιδιότητες χάρη στα θρεπτικά συστατικά τους; Τα λιπαρά οξέα, οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία που περιέχουν βοηθούν στη φυσική ρύθμιση του νευρικού συστήματος.

Είναι σημαντικό να τις καταναλώνετε τακτικά, καθώς ορισμένες διατροφικές ελλείψεις συσχετίζονται με τη λύπη και την κατάθλιψη.

Συνιστούμε να περιλαμβάνετε τις παρακάτω τροφές στην καθημερινή διατροφή σας:

Πράσινα, φυλλώδη λαχανικά.
Βρώμη.
Όσπρια: ρεβίθια και μαύρα φασόλια.
Ξηρούς καρπούς: καρύδια, αμύγδαλα και κουκουναρόσπορος.
Ηλιόσπορους και λιναρόσπορους.
Αβοκάντο.
Μανταρίνι.
Κάστανα.
Σαρδέλες.
Αβγά.




2. Άσκηση κάθε βδομάδα

Η άσκηση όχι μόνο σας βοηθάει να μείνετε σε φόρμα, να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε μυς, αλλά είναι επίσης θεμελιώδης για καλή διάθεση, ειδικά για εκείνους που κάνουν κυρίως καθιστική ζωή.


Μετά από μια άσκηση ήπιας έντασης το σώμα εκκρίνει σεροτονίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τα συναισθήματα της χαράς και της ευημερίας.

3. Βρείτε καταφύγιο στη φύση για να ξεπεράσετε τη λύπη


Η ζωή στα αστικά περιβάλλοντα μας έχει απομακρύνει από τη φύση, η οποία έχει εξισορροπητική επίδραση στο ανθρώπινο σώμα.

Η επαφή με το χώμα ή τη θάλασσα, οι ακτίνες του ήλιου, η μυρωδιά της βροχής, τα χρώματα των βουνών… όλα αυτά εξασφαλίζουν μια αίσθηση ηρεμίας και αρμονίας που όλοι όσοι ζουν σε πόλη πρέπει να βιώνουν.

Είναι απαραίτητο να φεύγετε το σαββατοκύριακο για να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη και να αναπληρώσετε την ενέργειά σας για την υπόλοιπη εβδομάδα.

4. Ανακαλύψτε τη χρωματοθεραπεία

Τα χρώματα που φοράμε και που μας περιβάλλουν παίζουν θεραπευτικό ρόλο για το σώμα. Μάλιστα, όταν επιλέγουμε ένα χρώμα, το κάνουμε με βάση τη διάθεσή μας.

Αποφύγετε το μαύρο, το γκρι, το καφέ και άλλες σκούρες αποχρώσεις και επιλέξτε αντί αυτών τις εξής:

Πράσινο: πολύ εξισορροπητικό, προκαλεί τις ίδιες επιδράσεις με τη φύση.
Βιολετί: πνευματικό και χαλαρωτικό, καλύτερο για τις στοχαστικές διαθέσεις.
Μπλε: πολύ χαλαρωτικό, καλύτερο μόνο για καταστάσεις στις οποίες η καταθλιπτική διάθεση οφείλεται σε άγχος.
Πορτοκαλί: ένα χρώμα γεμάτο ενέργεια για ενίσχυση της χαράς και της ζωτικότητας, πέρα από την ενεργοποίηση της δημιουργικότητας.
Κόκκινο: ενέργεια και πάθος· φροντίστε να μην το χρησιμοποιείτε υπερβολικά επειδή μπορεί να προκαλέσει θυμό.
5. Αξιοποιήστε τα αντικαταθλιπτικά αρώματα

Οι μυρωδιές μπορούν επίσης να επηρεάσουν το ανθρώπινο νευρικό σύστημα. Για θεραπευτική χρήση, συνιστούμε αιθέρια έλαια τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αρωματίσετε το σπίτι σας ή για να διαλύσετε ένα διαχυτή αρώματος.


Τα παρακάτω αιθέρια έλαια έχουν αντικαταθλιπτικές ιδιότητες:

Εσπεριδοειδή.
Έλατο.
Βασιλικός.
Κυπαρίσσι.
Μαντζουράνα.
Σανδαλόξυλο.
Δεντρολίβανο.
6. Ανθοϊάματα Μπαχ

Τα ανθοϊάματα Μπαχ είναι μια φυσική θεραπεία που συμβάλλει στην εξισορρόπηση των συναισθημάτων χωρίς κανέναν κίνδυνο εξάρτησης, παρενεργειών ή αντενδείξεων.

Τα παρακάτω είναι τα πιο συνηθισμένα:

Άγρια βρώμη: καλή για όταν είναι δύσκολο να βρούμε σκοπό ή νόημα στη ζωή.
Μουστάρδα: κατάθλιψη χωρίς φανερή αιτία.
Γεντιανή: κατάθλιψη που οφείλεται σε εξωτερικά γεγονότα.
Γλυκιά καστανιά: για συναισθηματική αναστάτωση με τάση προς ξεσπάσματα κλάματος.
Αστέρι της Βηθλεέμ: μετά από μια οδυνηρή εμπειρία.
Άγριο τριαντάφυλλο: βοηθάει στο να ξεπεραστεί η αδιαφορία.
Σχίνος: για την έλλειψη ελπίδας και την απαισιοδοξία.



7. Συνεχίστε να κοιτάτε ψηλά


Γνωρίζατε ότι οι κινήσεις των ματιών σας μπορούν επίσης να επηρεάσουν το νευρικό σας σύστημα;

Το να κοιτάτε πάντοτε κάτω οδηγεί σε καταθλιπτικές διαθέσεις, ενώ το να κοιτάτε ψηλά προάγει την αισιοδοξία και την ευημερία.

Προσπαθείτε να κοιτάτε ψηλά πιο συχνά και θα βελτιώσετε την ψυχική σας κατάσταση καθώς και την όρασή σας.

8. Να είστε ευγνώμονες

Μία από τις καλύτερες συμβουλές που μπορούμε να σας δώσουμε για να ξεπεράσετε τη λύπη και τη μελαγχολία περιλαμβάνει την προσπάθεια να γίνετε καλύτερο άτομο, να δίνετε περισσότερα από όσα λαμβάνετε και να εκφράζετε την ευγνωμοσύνη σας σε όλους.

Το να προσπαθείτε να γίνεστε λίγο καλύτεροι κάθε μέρα θα σας περιβάλει με θετικότητα και θα σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα για τον εαυτό σας.








Πηγή: meygeia.gr




Θεματολογία

"Συνομιλία στο Φως" (ταξίδια -προορισμοί) Αιχμηρά ανέκδοτα Αξιοθέατα Απαντήσεις στα γιατί σας Αποσπάσματα από βιβλία Αρχαία Ελλάδα Άρωμα Κρήτης Αστρολογία Αυτό το ήξερες; Αφιερώματα Βιβλιοπαρουσιάσεις / Κριτικές Βίντεο Για τους λάτρεις της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας γιατί το γέλιο κάνει καλό στην Υγεία!!! Γράφουν... Διατροφικά και Θεραπευτικά Διάφορα- ενδιαφέροντα Διεθνή Έγραψαν για μένα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ειδήσεις Κρήτη Ειδήσεις με Νόημα και Ομορφιά Ειδήσεις που δεν πρέπει να περνανε απαρατήρητες ΕΙΚΟΝΕΣ εικόνες με Νόημα από το διαδίκτυο Είπαν και έγραψαν Εκδηλώσεις Έκτακτες ειδήσεις Ελεύθερη ώρα Ελλάδα -αγαπημένος προορισμός Ελληνική γλώσσα Ενημέρωση- Έρευνα- Διάφορα επιστημονικά... Επικαιρότητα Επικαιρότητα - Απόψεις Επικήδειος Λόγος Επιλεγμένα άρθρα από τις εφημερίδες και μπλοκ Εποχιακά Εργασιακά Ευζήν Ευχές Η σκέψη της μέρας με ένα όμορφο τραγούδι Η σκέψη της μέρας με μια όμορφη μουσική σύνθεση Η σφραγίδα της ημέρας Θεολογικά Θετική στάση Ζωής: Ιστορίες- παραμύθια με Νόημα Ιστορικές αναδρομές Κάθε μέρα μια μικρή σκέψη Καιρός Καλημερίσματα Καλημερίσματα- προβληματισμοί Καλό απόγευμα Καλωσορίσματα στους Αναγνώστες του Ιστολογίου μου Κινητές εικόνες Κοινωνικά Λαογραφικά Λόγια ενθάρρυνσης Λόγια Σοφίας Λογοτεχνικοί διαγωνισμοί ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ Μεγάλοι ποιητές Μεγάλων λόγια Μεγάλων ποιήματα Μεγάλων ποίηση Μουσικά θέματα Νέα Τάξη Πραγμάτων Νεοέλληνες σύγχρονοι στιχουργοί Νεοέλληνες / Σύγχρονοι ποιητές Ο Λόγος της μέρας Οι απόψεις μου Οι σκέψεις μου Οι στίχοι της μέρας Οι συμβουλές μας Οικονομία όμορφες ιστοριούλες Ομορφιά Παγκόσμια ημέρες: Παιδεία – σχολείο μαθητές-φοιτητές-στατιστικά Παιδεία- εκπαίδευση Παράξενα-Περίεργα- Δημοφιλή Περιβάλλον Περιοδικό Λάχη Πνευματικά λόγια Ποιήματα- προσωπικές στιγμές -σκέψεις μου ΠΟΛΙΤΙΚΗ που δεν θα πρέπει να περνούν απαρατήρητες… που μου αρέσουν Προσευχές Πρωτοχρονιάτικα Σαν σήμερα Σήμερα γιορτάζουν Σπίτι- Οικογένεια- Γυναίκα-Άνδρας- Παιδιά Συγκινητικά λόγια Συνεντεύξεις Συνταγές- Μαγειρική- Ζαχαροπλαστική Τα βιβλία μου Τα βίντεό μου Τα καλύτερα από το διαδίκτυο- όμορφες ιστοριούλες Τα καλύτερα του διαδικτύου Τα ποιήματα μου Τα ποιήματά μου Τέχνες- Γράμματα_ Μουσική- Πολιτισμός- Διάφορα Τεχνολογία της Ρένας Τζωράκη Το γνωμικό της ημέρας με αφορμή την επέτειο γεννήσεως ή θανάτου του αναφερόμενου… Το εδάφιο της ημέρας Το κήρυγμα της ημέρας Το ποίημα της μέρας τρυφερές Καληνύχτες Ύμνοι Φιλελληνικά θέματα Φωτογραφήματα Φωτογραφίες-εικόνες Φωτογραφικά αποφθέγματα Φωτοποιήματα της ημέρας Χαικού χιουμοριστικά Χρήσιμα- Μικρά μυστικά Χρόνια πολλά Ψήγματα Σοφίας Eιδήσεις Eυζήν Mεγάλοι ποιητές Recent Posts Tα ποιήματά μου