Το Λογοτεχνικό περιβόλι και η Ρένα Τζωράκη , εύχονται σε όλους τους αναγνώστες-στριες , καλό μήνα γεμάτο ευλογίες!!!

Το Λογοτεχνικό περιβόλι και η Ρένα Τζωράκη , εύχονται σε όλους τους αναγνώστες-στριες , καλό μήνα γεμάτο ευλογίες!!!





 
Αγαπημένοι μου συνταξιδιώτες και συνταξιδιώτισσες, δεχτείτε  μέσα από την καρδιά μου τις ευχές μου για ένα μήνα γεμάτο γλυκές προσδοκίες!!!!Διαβάστε τις ευχές μου , με όμορφα τραγούδια για το Μάρτιο…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την Αγάπη σας και τις αναγνώσεις σας στο ιστολόγιό μου,εύχομαι στον καθένα- καθεμιά σας ότι πιο όμορφο επιθυμεί...
Ρένα Τζωράκη

 












                                                                                           


 

         
    
                                                Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια