«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση,
με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄αριθμόν ένα χώρα στην
παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων – ακολουθούμενη από κοντά από την
Ιαπωνία και την Κίνα.
Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η
Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα
(35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», σύμφωνα με πρόσφατα
στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»
Η Γερμανία είχε μέχρι τώρα τον
μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Αλλά τώρα έχει αντικατασταθεί
από την Κίνα. Ο λόγος για την αλλαγή στην κορυφή είναι η δεκαετής κρίση της
ναυτιλίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου, η αξία των
κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια
δολάρια.
Στη Γερμανία αναλογούν «μόνο» στα
18,7 δισεκατομμύρια δολάρια» ,
σημειώνει η Welt.
σημειώνει η Welt.
«Ωστόσο, η «Vesselsvalue» έχει
συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν
έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση
των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41
δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΣΗ
ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ: Η ΚΙΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ
ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 20.000 ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ.
Η Γερμανία και οι διεθνείς
ανταγωνιστές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά. Η
χρηματοδότηση για την αγορά νέων εμπορικών πλοίων είναι δύσκολο να επιτευχθεί
στη Γερμανία.
Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του
πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος
της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία
απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση.
Παρ ‘όλα αυτά, η σημασία της
βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών
Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη
αξία της Γερμανίας» αναφέρει η εφημερίδα.
Πηγή:iefimerida.gr
0 Σχόλια