Μια πανίσχυρη προσευχή, που αν την λες σε καθημερινή βάση διώχνει κάθε αρνητική ενέργεια…

Μια πανίσχυρη προσευχή, που αν την λες σε καθημερινή βάση διώχνει κάθε αρνητική ενέργεια…



Οι καλύτερες προσευχές είναι οι αυτοσχέδιες.
Εκείνες που δεν λέγονται με τα χείλη, αλλά μέσα στη σιωπή αφήνεις την καρδιά, να μεσιτέψει με λόγια ανεκλάλητα στον Ουράνιο Πατέρα για Σένα…
Αλλά αν δεν μπορείς να το κάνεις πάρε από τους ψαλμούς του Δαυίδ τον 69ο και διάβασέ τον μεγαλόφωνα.
Τότε θα δεις την γαλήνη στην ψυχή και την ειρήνη του Θεού να ζωγραφίζεται στο πρόσωπο, το νου και την καρδιά σου…
Ψαλμός 69ος


Ο Θεός εις την βοήθειάν μου πρόσχες, Κύριε, εις το βοηθήσαι μοι σπεύσον. Αισχυνθήτωσαν και εντραπήτωσαν οι ζητούντες την ψυχήν μου. Αποστραφήτωσαν εις τα οπίσω, και καταισχυνθήτωσαν οι βουλόμενοί μοι κακά. Αποστραφήτωσαν παραυτίκα αισχυνόμενοι, οι λέγοντές μοι: Εύγε, εύγε.

Αγαλλιάσθωσαν και ευφρανθήτωσαν επί Σοί, πάντες οι ζητούντες σε, ο Θεός. Και λεγέτωσαν δια παντός. Μεγαλυνθήτω ο Κύριος, οι αγαπώντες το σωτήριόν Σου. Εγώ δε πτωχός ειμί και πένης, ο Θεός, βοήθησόν μοι. Βοηθός μου, και ρύστης μου ει Συ, κύριε, μη χρονίσης.
Μετάφραση :


Θεέ μου, πρόσεξέ με γι ν Σ χω βοηθό μου. Κύριε λα γρήγορα ν μ βοηθήσεις.

ς ντροπιαστον κι ς ξευτελιστον ατο πο ζητον τν ψυχή μου.

ς πισθοχωρήσουν κι ς καταντροπιαστον ατο πο θέλουν ν μο κάνουν κακό.

ς πισθοχωρήσουν γεμάτοι ντροπ σοι λέγουν· θαυμάσια, ραα (δηλ. χαίρονται μ τ δυστυχία μου).

ντίθετα μ᾿ ατούς, ς γαλλιάσουν κα ς εφρανθον χάρη σ᾿ σένα Θεέ μας, σοι σ πιζητον στ ζωή τους·

κα σοι ποθον κι πιθυμον τ σωτηρία τους ς λέγουν διαρκς· ς μεγαλύνεται κα δοξάζεται Κύριος.

γ μως εμαι φτωχς κα ταλαίπωρος· βοήθησέ με Θεέ μου.

Βοηθός μου κα λυτρωτής μου εσαι Κύριε, μν ργήσεις ν σπεύσεις.








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια