Μια εγκάρδια καλημέρα σήμερα 7 Ιουνίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

Μια εγκάρδια καλημέρα σήμερα 7 Ιουνίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.




Καλή σας μέρα αγαπημένοι φίλες και φίλοι μου ,
με όμορφα αποσπάσματα από βιβλία, που φτιάχνουν την ημέρα μας.
Γιατί ο άνθρωπος καθημερινά πρέπει να ακούει μια όμορφη μουσική, να βλέπει μια όμορφη ζωγραφιά και να διαβάζει ένα όμορφο βιβλίο, είναι οι τρόποι που καλλιεργούν την ψυχή και την κάνουν πιο ευαίσθητη, λεπτοφυή και πιο γλυκιά!
Καλή σας μέρα και καλή συνέχεια!
«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν’ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό.»
Γκαίτε


"Το πνεύμα μου, σαν ουρανός, σαν ωκεανός, σαν θάλασσα
λύνεται απόψε στο άπειρο χωρίς να βρίσκει αναπαμό...
κι είμαι σαν μιαν απέραντη, πλατιά γαλάζια θάλασσα,
που οι στενοί πάνω μου ουρανοί δε μου σκεπάζουν το νερό."
 Ν.Βρεττάκος

 
"Για τους ανθρώπους η ευτυχία συνήθως
είναι το ποθούμενο ρευστό, μετακινούμενο.
Μόλις αγκυροβολήσεις εκεί όπου με πάθος,
και συχνά επί έτη και έτη ονειρεύεσαι,
ο τόπος των ονείρων σου ξαναγίνεται η ουτοπία σου…
Λες και η ευτυχία μονάχα ως αναμονή και επιδίωξη βιώνεται....."
Μ. Βαμβουνάκη



"Ξέρεις τι είναι ο έρωτας; μου 'λεγε σιγά η Δάφνη.
Η φωνή της ήταν τρυφερή, λίγο τσαλακωμένη,
λίγο χνουδωτή, σαν φυλλαράκι της μοναξιάς.
Το βαθύ μπλε τ' ουρανού.
Το βαθύ κόκκινο της παπαρούνας.
Το φλύαρο πράσινο του λιβαδιού.
Τα χρώματα της ψυχής, Ρόζυ.
Αυτό είναι ο έρωτας...."
Αλκυόνη Παπαδάκη


Συνεχίστε όμορφα την ημέρα σας γεμάτοι ΑΓΑΠΗ και ΚΑΛΟΣΥΝΗ,
με τα λόγια του μεγάλου μας
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ:
"Η κακία είναι μια ανοησία , για εκείνους που δεν έχουν καταλάβει , ότι δεν ζούμε για πάντα." 






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια