Η απάντηση για τα γενέθλιά μου για όλους εσάς τους διαδικτυακούς φίλους μου, που θυμηθήκατε αυτή την ξεχωριστή μέρα σήμερα 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018.

Η απάντηση για τα γενέθλιά μου για όλους εσάς τους διαδικτυακούς φίλους μου, που θυμηθήκατε αυτή την ξεχωριστή μέρα σήμερα 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018.




Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
είναι τόσο συγκινητικό, να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις μιαν αγκαλιά ευχές, μιαν αγκαλιά λουλούδια, όμορφες μουσικές συνθέσεις και ποιήματα,  από καλούς φίλους και φίλες,
  που γνώρισα εδώ στο γυάλινο κόσμο, μα καθόλου απρόσωπο του Φβ…
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου , που θυμηθήκατε αυτή την σημαντική –ξεχωριστή  μέρα για μένα, την προσωπική μου ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ, θα έλεγα, και θα ήθελα να σας παρακαλέσω , είναι τόσο συγκινητικά και  υπέροχα τα λόγια σας, μην τα αφήνετε στα κρυφά , θέλω να τα κρατήσω για πάντα μαζί μου, ΟΛΑ στο Φως ,
εδώ και να θυμάμαι τους αληθινούς φίλους και φίλες της καρδιάς μου…
Με την σειρά μου αντεύχομαι σε όλους σας οι ευχές που μου στέλνετε, να ρθούν σε σας στο πολλαπλάσιο και κάθε σας επιθυμία να βγει αληθινή, αν είναι για το Ανώτερο καλό της ψυχής σας!
Ας μην ξεχνάμε τα λόγια του Όλεγκ Ρόι:
«Μερικές φορές έρχονται προβλήματα για το καλό και τα όνειρα δεν γίνονται πραγματικότητα επειδή κάτι καλύτερο περιμένει στη γωνία...»

Κλείνοντας θα ήθελα να θυμάστε πως η ζωή είναι στιγμές και εμείς οι Φωτογράφοι και συλλέκτες των απλών στιγμών…
Κάθε φωτογραφία, που συλλέγουμε στο άλμπουμ της ζωής μας  δεν είναι στυλιζαρισμένη και τυποποιημένη…
Άλλη θα σου βγει να χαμογελάς, άλλη να έχεις κλειστά τα μάτια, άλλη ανφάς και άλλη προφίλ….
Όμως κάθε στιγμή είναι μια ευλογημένη στιγμή, που ήρθε για να σου δείξει κάτι και μέσα από το βίωμα να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο!
Ας τις κορνιζόσουμε όλες τις δύσκολες και εύκολες στιγμές μας και να τις θυμόμαστε για πάντα !!!
Ας προσπαθήσουμε μέσα στις στιγμές που αποθανατίζουμε στο φωτογραφικό μας άλμπουμ να έχουμε κλείσει μέσα την άνευ όρων ΑΓΑΠΗ, το μόνο πράγμα , που δεν θα μετανιώσουμε  και θα το κρατήσουμε μαζί μας για πάντα!
Είναι το δικό μας  προσωπικό  και μοναδικό άρωμα, που  τελειώνοντας ο ισολογισμός μας παίρνουμε και αφήνουμε πίσω μας!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους σας, έναν προς έναν, μία προς μία!!!!



Και σας αφιερώνω και γω  με την σειρά μου   το ποίημά μου ΜΕΓΑΛΩΝΩ:

Διαβάστε το θησαύρισμα της Ψυχής του Omer B. Washington με τίτλο: "Έμαθα". ΈΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΜΑΘΗΜΑ για όλους μας!!!


Διαβάστε 53 πράγματα που μου έμαθε η ζωή:

Διαβάστε επίσης:
Αν γιορτάζετε σήμερα τα γενέθλιά σας πατήστε επάνω στον σύνδεσμο:
Η ημερομηνία γέννησής σου αποκαλύπτει στοιχεία της προσωπικότητάς σου!
Διάβασε για την κάθε μέρα του μήνα…


Για όσους έχουν σήμερα γενέθλια δείτε όμορφες κινητές εικόνες με ευχές:

Έμαθατου William Shakespeare:



2016- Απάντηση σε όλους εσάς τους διαδικτυακούς μου φίλους και φίλες για την γιορτή των γενεθλίων μου. Της Ρένας Τζωράκη



Oλοκληρώνω με μια μουσική σύνθεση σε όλους εσάς που θυμηθήκατε τα γενέθλιά μου αυτή την τόσο ξεχωριστή μέρα για μένα!






             


               Λογοτεχνικό περιβόλι!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια