Προσευχή για τον-την συντροφό σου, που βλέπεις την σχέση σου να βαλτώνει και να διαλύεται…

Προσευχή για τον-την συντροφό σου, που βλέπεις την σχέση σου να βαλτώνει και να διαλύεται…







Ουράνιε Πατέρα,
έρχομαι σε Εσένα μέσω του Ιησού Χριστού, το μόνο δρόμο, που με φέρνει σε Εσένα,
για να με βοηθήσεις να θεραπεύσω την συντροφική μου σχέση.
Πατέρα μου ομολογώ ενώπιον σου, πως για να οδηγηθούν οι σχέσεις μας με τον-την σύντροφό μου, εδώ που έφτασαν , διέπραξα λάθη,  έχω το μερίδιο της ευθύνης…
Τώρα  με υπευθυνότητα ομολογώ Σε Εσένα τον Άγιο και αναμάρτητο Θεό, πως έφταιξα και ζητώ να με συγχωρήσεις…
Να μου δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία, να επανορθώσω και να θεραπεύσεις την σχέση μου…
Να γεφυρώσεις τα χάσματα μεταξύ μας, γιατί Εσύ ανέφερες στον Άγιο λόγο σου, ότι τα πάντα με το Αίμα σου, τα κάνεις Νέα!
Και ο Λόγος Σου Κύριε, είναι Ναι και Αμήν!
Σε εμπιστεύομαι ολοκληρωτικά και ζητώ να με ευλογήσεις εμένα και τον σύντροφό μου!
Είμαι πρόθυμος-η

να αφήσω να φύγουν όλα αυτά που δεν συγχωρώ στον εαυτό μου

και στον σύντροφό μου και ζητώ οι άγγελοι να καθαρίσουν
 όλο το θυμό , την απόρριψη, και την αποστροφή τώρα.

Σε παρακαλώ βοήθησε το σύντροφό μου και εμένα να δούμε ο ένας τον άλλο με  τα μάτια  της Αγάπης.
Τα δικά Σου μάτια.
Να βλέπω στον-στην  σύντροφό μου, μονάχα τα προτερήματα και να μην εστιάζομαι στα μειονεκτήματα.
Ζητώ όλες οι συνέπειες των λαθών μας να διαγραφούν προς όλες τις κατευθύνσεις του χρόνου.

Σε παρακαλώ να εργαστείς με τον σύντροφό μου, να ξεριζώσεις όλα αυτά τα ζιζάνια και τα  αγκάθια, που αφήσαμε να φυτρώσουν στον  κήπο της Αγάπης μας,

ώστε να έχουμε από τώρα και στο εξής  αμοιβαία  αρμονία, ευγένεια, καλοσύνη, ειλικρίνεια  ρομαντισμό, φιλία, σεβασμό, εντιμότητα και μεγάλη αγάπη ο ένας για τον άλλο.

Σε παρακαλώ ανανέωσε την  σχέση και  την αγάπη μας.

Γενηθήτω το θέλημά σου.
Σε Ευχαριστώ  και σε  ευγνωμονώ με όλο μου το Είναι.
Σε ευχαριστώ που ακούς κάθε προσευχή μου αγαπημένε μας Πατέρα και δέχομαι την ευλογία Σου από τώρα και στο εξής στην ζωή μου!
Σε προσκυνώ εν Πνεύματι…
Ας Είσαι ευλογημένος στους Αιώνες των Αιώνων …
ΑΜΗΝ!








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια