Η προσευχή και ο ύμνος της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα Δευτέρα 19-11-2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Η προσευχή και ο ύμνος της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα Δευτέρα 19-11-2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι.




Άγγιξε Ιησού την καρδιά μου Σε Εσένα.
Αγγιξέ με.
Θεράπευσε εντός μου ότι είναι ασθενικό και αδύναμο…
Πλημμύρισε την καρδιά μου στην Αγάπη Σου…
Άδειασε κάθε τι , που δεν είναι δικό Σου…
Πλημμύρισέ με , με το Άγιο Πνεύμα Σου…
Να αισθανθώ την Παρουσία Σου!
Να νιώσω το άγγιγμά Σου Ιησού μου!
Το γλυκό Σου χάδι!
Την γλυκύτητα στην καρδιά μου,
ηρέμησε μέσα μου τα άγρια κύματα των συναισθημάτων, αυτή την άγρια θάλασσα με τα πάθη,
που βουλιάζουν και αφανίζουν τον πνευματικό άνθρωπο μέσα μου!
Έλα Ιησού στη ζωή μου και μεταμόρφωσέ με,
έτσι όπως θέλεις Εσύ!
Σου ανήκω Κύριέ μου,
Σε λατρεύω,
σε ευχαριστώ για την θυσία Σου επάνω στο Σταυρό,
για το Αίμα Σου,
που κάνεις  νέα τα Πάντα,
σε ευχαριστώ για την τιμή
για την θέση που πήρες για εμένα επάνω στο Σταυρό<
Για αυτή την θεία αντικατάσταση,
για τις αμαρτίες μου,
που σήκωσες επάνω στο Σταυρό,
για όλες τις ευλογίες που μου δίνεις και δεν τις άξιζα!
Σε αγαπώ Κύριέ μου,
με όλη μου την δύναμη,
την καρδιά, την διάνοια και το Νου μου…
Σε αγαπώ Ιησού μου, για αυτά που δεν βλέπω και όμως τα αλλάζεις
καθημερινά…
Σε δοξάζω και  σε ευχαριστώ Χριστέ μου,
για όλα όσα επιτρέπεις και έρχονται στη ζωή μου,
γιατί όλα τα στρέφεις για το Αγαθό,
για το ανώτερο καλό της ψυχής μου!
Σου ανήκω Κύριέ μου!
Εσύ Είσαι ο θησαυρός της ψυχής μου!
Εσύ ο ζωντανός Θεός μου,
το καταφύγιο,
η ελπίδα μου,
η ράβδος, η βακτηρία μου,
η προσωπική μου Λύτρωση!
Άξιος ο αμνός,
ο Ιησούς Χριστός!
Χάρη Σε Εσένα τώρα Ζω!
Σου προσφέρω το θυμίαμα της καρδιάς μου
και σε ευχαριστώ που με κάνεις κοινωνό
των παθημάτων Σου,
σε ευχαριστώ, που με αφήνεις να γνωρίσω το μήκος, το πλάτος,
το βάθος και το ύψος της Αγάπης Σου!
Σε ευχαριστώ  για όλα Κύριε μου!
Σε μεγαλύνω και σε Δοξάζω
με  ευγνωμοσύνη από κάθε κύτταρο του είναι μου,
γιατί δια μέσω του Ιησού Χριστού, έχουμε δικαίωμα σε κάθε στοιχείο της Δόξα Σου,
στο Όνομα του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ του Κυρίου μας…
Ακούστε την υπέροχη λατρεία με τα θαυμάσια κηρύγματα:









                      Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια