Σήμερα, που την τιμητική του έχει ο Έρωτας, το Λογοτεχνικό περιβόλι, αφιερώνει σε όλους τους αναγνώστες του, το ποίημα «Αγάπη» του Κώστα Καρυωτάκη.

Σήμερα, που την τιμητική του έχει ο Έρωτας, το Λογοτεχνικό περιβόλι, αφιερώνει σε όλους τους αναγνώστες του, το ποίημα «Αγάπη» του Κώστα Καρυωτάκη.




"Αγάπη" του Κώστα Καρυωτάκη
Κι ήμουν στο σκοτάδι. Κι ήμουν το σκοτάδι.
Και με είδε μια αχτίδα
Δροσούλα το ιλαρό το πρόσωπό της
κι εγώ ήμουν το κατάξερο ασφοδίλι.
Πώς μ’ έσεισε το ξύπνημα μιας νιότης,
πώς εγελάσαν τα πικρά μου χείλη!
Σάμπως τα μάτια της να μου είπαν ότι
δεν είμαι πλέον ο ναυαγός κι ο μόνος,
κι ελύγισα σαν από τρυφερότη,
εγώ που μ’ είχε πέτρα κάνει ο πόνος.



Διαβάστε σήμερα 14-2-2019:
Τα ωραιότερα ποιήματα για την Αγάπη και τον Έρωτα!
Ελάτε να τα διαβάσουμε μέρα, σαν την σημερινή…
Στείλετε στους αγαπημένους σας συντρόφους τις πιο όμορφες κινητές εικόνες για την γιορτή των ερωτευμένων στις 14 Φεβρουαρίου!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια