Η Προσευχή σήμερα 28-3-2019, στον Παντοκράτορα και Ζωντανό Θεό μας, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη.©

Η Προσευχή σήμερα 28-3-2019, στον Παντοκράτορα και Ζωντανό Θεό μας, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη.©










Κύριε των Δυνάμεων,
έρχομαι εν τω Ονόματι του Υιού Σου,
του  Ιησού Χριστού,
στον άγιο θρόνο Σου εμπρός με δέος, κατάνυξη και τον άγιο Φόβο μέσα μου.
Να σε ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά, που είμαι στη ζωή,
 που αναπνέω βλέπω, κατανοώ, οσφραίνομαι, γεύομαι , αγγίζω και ακούω…
Σε ευχαριστώ , που Είσαι ο Πλάστης μου…
Σε ευχαριστώ, που με κάλεσες μέσα από το σκοτάδι αυτού του κόσμου, και μου έδειξες το δρόμο για την Αιώνια Αλήθεια Σου , για το Φως το άδυτο!
Σε ευχαριστώ για την θυσία του Υιού Σου, γιατί Χάρη Σε Εκείνον, παίρνω  την δύναμη  να έρθω στην Παρουσία Σου,
γονυπετής και να σου αποθέσω τον σαρκικό εαυτό μου ,θυσία  ευάρεστη για Εσένα τον Παντοκράτορα και Παντοδύναμο θεό μας!
Πλημμύρισέ με με το Πνεύμα Σου το Άγιο,
σκέπασέ με με το Αίμα Σου,
και κάθε άτομο της οικογένειάς μου,
προφύλαξέ μας από τις επιθέσεις του πονηρού,
και δώσε μου και σήμερα την πανοπλία μου, για να κάνω τις μάχες μου νικηφόρες απέναντι στον εχθρό!
Κύριε, δώσε μου και σήμερα την περικεφαλαία της Σωτηρίας,τον θώρακα της δικαιοσύνης,
την ζώνη της αληθείας, τα υποδήματα της ειρήνης και την μάχαιρα του Πνεύματός Σου…
Ω Ιησού Είσαι ο Ων , ο Ην , ο Ερχόμενος!
Όλη η Δόξα  των Ουρανών και της Γης ανήκει σε Εσένα!
Σε ευχαριστώ για τρην Αγάπη Σου,
σε ευχαριστώ για την τελευταία ρανίδα του αίματός Σου επάνω στον Σταυρό,
για τις προσευχές Σου μέχρι το τέλος,
για μένα τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο Σου!
Τελειοποίησέ με στην Αγάπη Σου Κύριέ μου,
δώσε μου τα σπλάχνα Σου, τα μάτια Σου,
να βλέπω τον κόσμο με τα δικά Σου μάτια,
να ακούω με τα δικά Σου αυτιά,
δώσε μου Σοφία, που υστερώ , σύνεση και διάκριση,
κατανόηση…
Κύριε να καταδικάζω την αμαρτία και να αγαπώ την κάθε ανθρώπινη ψυχή…
Ω Ιησού τελειοπόίησέ με εμένα τον πένητα του πνεύματος,
άνοιξε τους οφθαλμούς μου τους πνευματικούς και κλείσε τα αυτιά μου στις σύγχρονες σειρήνες και τους ψιθύρους του σατανα, που θέλει να απωλέσει κάθε ψυχή, γιατί είναι ανθρωποκτόνος…
Σκέπασέ με με το άιμα Σου,
πλημμύρισε κάθε κύτταρο του Είναι μου με την ΑΓΑΠΗ Σου…
Να είσαι δίπλα μου, κάθε λεπτό, κάθε στιγμή της ζωής μου, σε εμένα και την οικογένειά μου,
να προπορεύεσαι και να μου δείχνεις την άγια οδό Σου…
Κύριε κάνε με από Ιακώβ, Ιστραήλ!
Δώσε μου μία νέα καρδιά  σαν την Δική Σου,
φύλαξέ την καρδιά μου, γιατί η καρδιά μας λες μέσα στον Λόγο Σου, είναι απατηλή και σφόδρα διεφθαρμένη.
Κάνε με να μισώ ότι Εσύ μισείς,
και να αγαπώ όλα όσα Εσύ Αγαπάς!
Την Ειρήνη Σου ζητώ και την Βασιλεία Σου στην καρδιά μου!
Βοήθησέ με να εκτελώ τις εντολές Σου,
να πράττω τα δίκαια, τα ενάρετα με σωφροσύνη, με αγάπη για να ευαρεστείσαι Εσύ!
Κύριε,
ανέλαβε την ημέρα μου, αγίασέ με, ευλόγησέ με,
κάνε  με να ακούω την φωνή Σου και μόνο 
και φύτεψε τους Λόγους Σου στην καρδιά μου!
Σε ευχαριστώ Κύριέ μου για όλα όσα έκανες για μένα, για όλα όσα κάνεις και θα συνεχίζεις να κάνεις …
Ας μην με εγκαταλλείψει η Χάρη Σου και το έλεός Σου, ως την ‘υστατη στιγμή της επίγειας ζωής μου!
Σε προσκυνώ Κύριέ μου ,
 εν Αληθεία και Πνεύματι
και ομολογώ πως Είσαι Ο Κύριος της Ζωής μου,
Εσύ ο Βασιλιάς μου,
Εσύ η Αιώνια Αγάπη μου,
ο πιστός μου φίλος,
ο γλυκός  αδελφός μου,
ο παντοτινός σύντροφος,
ο θείος Διδάσκαλος,
Ο Ζωντανός Θεός μου,
ο Βράχος της Σωτηρίας μου,
η Ασπίδα μου
και το καταφύγιό μου!
Εσύ ο Λυτρωτής και Σωτήρας μου,
ο θεραπευτής του σώματος,
του πνεύματος και της Ψυχής μου!
Εσύ ο Οικτίρμων, ο Ελεήμων,
 ο Παντοκράτορας,
Πάνσοφος Νους
η Αιώνια Αγάπη ,
το τέλος και η Αρχή,
η Πηγή των αγαθών και της Ζωής χορηγός!
Σου αξίζει όλη η λατρεία, η Τιμή και η Προσκύνηση!
Αλληλούια Κύριε!
Δοξασμένο το Πάντιμο και Μεγαλοπρεπές Όνομά Σου!







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια