Σε όλους εσάς ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές των γενεθλίων μου στις 26-7-2019.

Σε όλους εσάς ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές των γενεθλίων μου στις 26-7-2019.






Είναι πραγματικά τόσο συγκινητικό να έρχεσαι από διακοπές και να βλέπεις το inbox σου γεμάτο ευχές εγκάρδιες από αγαπημένες φίλες και φίλους…
Πραγματικά ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις πολύτιμες ευχές σας, που θα τις φυλάξω μέσα μου, για  το χρόνο που μπήκε, που  υποδέχτηκα στις 26-7-2019, για την προσωπική μου Πρωτοχρονιά!
Και αντεύχομαι σε όλους σας να έχετε Αγάπη, Υγεία, πληρότητα, να χαίρεστε όλους τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν!
Σαν αντίδωρο αφιερώνω σε όλους σας το ποίημα του  Οδυσσέα Ελύτη με κάποιες προσωπικές μου στιγμές από τις διακοπές  μας!
















«Στην απλότητα κρύβεται η ευτυχία.» 
Οδυσσέας Ελύτης




H ομορφιά της ζωής βρίσκεται  μέσα στην απλότητά της, αλλά συνήθως το αντιλαμβανόμαστε  αργά, σαστισμένοι από την κατασκευασμένη πραγματικότητα που απομυζεί  την ύπαρξή μας...


Mπορώ να γίνω ευτυχισμένος με τα πιο απλά πράγματα
και με τα πιο μικρά..
Και με τα καθημερινότερα των καθημερινών.
Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές.
Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους.

Που οι χειμώνες έχουν πέτρινα, χιονισμένα σπίτια.
Που ξέρω ν' ανακαλύπτω τα κρυμμένα πετροράδικα στις κρυψώνες τους.
Μου φτάνει που μ' αγαπάνε τέσσερις άνθρωποι.
Πολύ...
Μου φτάνει που αγαπάω τέσσερις ανθρώπους.
Πολύ...
Που ξοδεύω τις ανάσες μου μόνο γι' αυτούς.
Που δεν φοβάμαι να θυμάμαι.
Που δε με νοιάζει να με θυμούνται.
Που μπορώ και κλαίω ακόμα.
Και που τραγουδάω... μερικές φορές...
Που υπάρχουν μουσικές που με συναρπάζουν.
Και ευωδιές που με γοητεύουν...







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια