Ψαλμός 63. Με όμορφες εικόνες από τα εδάφια της Αγίας Γραφής από το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Ψαλμός 63. Με όμορφες εικόνες από τα εδάφια της Αγίας Γραφής από το Λογοτεχνικό περιβόλι.





Ψαλμός 63

Ψαλμός τού Δαβίδ, όταν βρισκόταν στην έρημο του Ιούδα.

1 ΘΕΕ, εσύ είσαι ο Θεός μου· σε ζητάω από το πρωί· σε διψάει η ψυχή μου, σε ποθεί η σάρκα μου, μέσα σε γη έρημη, ξερή, και άνυδρη·

2 για να βλέπω τη δύναμή σου και τη δόξα σου, καθώς σε είδα στο αγιαστήριο.

3 Επειδή, το έλεός σου είναι καλύτερο από τη ζωή· τα χείλη μου θα σε επαινούν.

4 Έτσι θα σε ευλογώ στη ζωή μου· και στο όνομά σου θα υψώνω τα χέρια μου.

5 Σαν από πάχος και μεδούλι θα χορτάσει η ψυχή μου, και με χείλη αγαλλίασης θα υμνεί το στόμα μου,

6 όταν στο κρεβάτι μου σε θυμάμαι, σε σένα μελετώ στις φυλακές τής νύχτας.

7 Επειδή, στάθηκες βοήθειά μου, γι’ αυτό, κάτω από τη σκιά των πτερύγων σου θα χαίρω.

8 Η ψυχή μου προσκολλήθηκε πίσω από σένα· το δεξί σου χέρι με υποστηρίζει.

9 Και εκείνοι που ζητούν την ψυχή μου, για να την εξολοθρεύσουν, θα μπουν στα κατώτατα μέρη τής γης·

10 θα πέσουν με ρομφαία· θα είναι μερίδα σε αλεπούδες.

11 Και ο βασιλιάς θα ευφρανθεί στον Θεό· θα δοξαστεί κάθε ένας που ορκίζεται σ’ αυτόν· επειδή, το στόμα εκείνων που μιλούν ψέματα, θα κλειστεί.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια