Ευχές καρδιάς στην αγαπημένη μου Γιόλα Αργυροπούλου για τα γενέθλιά της, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη...

Ευχές καρδιάς στην αγαπημένη μου Γιόλα Αργυροπούλου για τα γενέθλιά της, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη...


Εκλεκτή μου φίλη Γιόλα,
αγαπημένη ποιήτρια
Αξιολάτρευτη & μοναδική,
τι να γράψω για τα γενέθλιά σου;
Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου
 Χρόνια πολλά,
χρόνια γλυκά,
χρόνια ονειρεμένα,
Χρόνια εμπνευσμένα,
Χρόνια φωτεινά,
χρόνια πολύχρωμα,
γεμάτα Υγεία, σοφία, ευαισθησία, ρομαντισμό, τρυφερότητα,
Φως, Χαρά &  Αγάπη!
Να χαίρεσαι την πανέμορφη οικογένειά σου
και το  βάδισμά σου στη Ζωή να είναι πάντα ένα άρωμα  μυρωδάτο- χαρμόσυνο Αγάπης & ευτυχίας!!!
 Ροδόσταγμα και Ροδοπέταλα να σε δροσίζουν
Απίκραντη και θαυμάσια κάθε στιγμή σου  ,
με της αγάπης τα χρώματα σαν Ουράνιο τόξο
και την μουσική των  αρχαγγέλων στην ψυχή σου, να δίνεις δύναμη,
να εμψυχώνεις, να εμπνέεις και να χαμογελάς!!!
Να μοσχοβολάς  καλοσύνη,  ευγένεια, ήθος, αξιοπρέπεια και να δημιουργείς!!!
Όλες τις ευλογίες τις Ουράνιες σου εύχομαι ψυχή της ψυχής μου!
Σε γλυκοφιλώ και σε κλείνω σε μια τρυφερή αγκαλιά αγάπης από την Κρήτη, ως την ΑΘΗΝΑ!
Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©







Σαν δώρο καρδιάς για σένα η ανάρτησή μου:
Επιλεγμένα ποιήματα της Λογοτέχνιδος Γιόλα Αργυροπούλου- Παπαδοπούλου στο Λογοτεχνικό περιβόλι©.

 
 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια