« Ζωή μέσα απ ‘ το θάνατο ». Του Σάββα Δελημιντήρη.

« Ζωή μέσα απ ‘ το θάνατο ». Του Σάββα Δελημιντήρη.






Η ζωή είναι σκληρή
δεν υπάρχει χαρά
δεν υπάρχει αγάπη
ούτε ελπίδα καμιά


Νιώθω αδικημένος
απ ‘ αυτή την ζωή
άλλοι να τα ‘ χουν όλα
κι εγώ να ‘ χω πνιγεί


Μέσα στην σκέψη μου
τώρα , έχουν όλα θολώσει
ψάχνω απεγνωσμένα
χρήματα για την δόση


Την μιά στιγμή κρυώνω
και καίγομαι την άλλη
πες μου , ποιος θα με γλιτώσει      απ ‘ αυτήν την παραζάλη


Στο μυαλό όλα γυρίζουν
να σκεφτώ δεν μπορώ
απ ‘ τον πόνο να ξεφύγω
μόνο αναζητώ


Πεταμένος στο δρόμο
ή σε κανένα χαντάκι
κρύο , ζέστη , βροχή
κάνω το βαποράκι


Θέλω από όλους
κι από όλα , τώρα εγώ
να ξεφύγω
μες τον δικό μου κόσμο
τώρα να καταφύγω


Στην ζωή μου ένα τέλος
ψάχνω τώρα να βάλω
μα δεν έχω αντοχή
ούτε βήμα να κάνω


Στο πεζούλι πεταμένος
σαν σκουπίδι μικρό
ένα χέρι μ ‘ ακουμπάει
ένα χέρι ζεστό


Μία φωνή γλυκιά
στο αυτί μου ψυθιρίζει
για τον Χριστό μιλάει
και ύστερα δακρύζει


Κι εκείνη την στιγμή
προσεύχεται για μένα
να πάρω νέα ζωή
απ ‘ του Χριστού το αίμα


Που χύθηκε για εμένα
επάνω στον Σταύρο
κι απ ‘ τις πληγές Του
τώρα , εγώ να γιατρευτώ


Τον βλέπω τώρα ναι
τον βλέπω καθαρά
με ματωμένα χέρια
με καλεί να πάω κοντά


Και καθώς πλησιάζω
κάνω βήμα δειλό
να σταθώ δεν μπορώ
πέφτω ,.... παραπατώ


Έρχεται προς εμένα
στην αγκαλιά του, με βάζει
νιώθω όλη μου τη ζωή
μέσα μου να αλλάζει


Με πλημμυρίζει αγάπη
με πλημμυρίζει στοργή
πρώτη φορά που νιώθω
χαρά μες την ζωή !


Ναι , είναι μόνο Αυτός
που μπορεί να με σώσει
το σώμα , την καρδιά μου
να απελευθερώσει !!!


Ναι , είναι μόνο ο Ιησούς
που μπορεί να σε σώσει
το σώμα την καρδιά σου
να απελευθερώσει !!!
Ο Σάββας Δελημιντήρης:

 

Σημείωση:



Αν θέλετε , να προβάλλουμε και το δικό σας κείμενο,
επικοινωνήστε μαζί μου στο
inbox στις σελίδες μου στο facebook:
Ρενα Τζωρακη
                                   Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια