Ευχές για το μήνα ΟΚΤΩΒΡΙΟ, με την προσευχή του Στοβαίου!

Ευχές για το μήνα ΟΚΤΩΒΡΙΟ, με την προσευχή του Στοβαίου!




Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου τις πιο εγκάρδιες ευχές μου ,για ένα μήνα γεμάτο δημιουργικότητα, χαρά, αγάπη , πληρότητα και πάνω από όλα Υγεία με πολλές πολλές ευλογημένες στιγμές στη ζωή σας!
Εστιαστείτε στο Αιώνιο Τώρα το μόνο χρόνο , που μα ανήκει πραγματικά και αφεθείτε με πίστη και εμπιστοσύνη στον Κύριο των Δυνάμεων.
Αυτόν που κρατά τους γαλαξίες και τα σύμπαντα και διαμορφώνει μέσα μας το νέο πνευματικό Άνθρωπο!
Καλό μήνα λοιπόν με την
Προσευχή του Ευσέβιου (Στοβαίου) :
Μακάρι , να μην είμαι εχθρός κανενός και μακάρι να είμαι φίλος του αιώνιου και του μόνιμου .
 Μακάρι , να μην καυγαδίσω ποτέ με τους προσφιλείς μου .
Και αν γίνει αυτό , μακάρι να συμφιλιωθώ σύντομα μαζί τους .
Μακάρι να μην θέλω το κακό κανενός .
 Εάν κάποιος θέλει το δικό μου κακό , μακάρι , να ξεφύγω σώος και χωρίς να χρειαστεί να τον πληγώσω.
Μακάρι , να αγαπώ , να επιθυμώ και να επιτυγχάνω μόνο ό,τι είναι καλό .
Μακάρι , να εύχομαι να ευτυχούν όλοι και να μη ζηλεύω κανέναν .
Διαβάστε περισσότερες ευχές για καλό μήνα:
































Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια