Για κάθε δυσκολία που περνάς να λες αυτή την προσευχή!

Για κάθε δυσκολία που περνάς να λες αυτή την προσευχή!




Όταν έρχονται δυσκολίες , ασθένειες , προβλήματα
 και ο εχθρός σου επιτίθεται να διακηρύττεις και να λες με πίστη  και θάρρος:
 «Κύριε, πάντα το Αίμα  Σου σκεπάζει  κάθε δυσκολία μου,
 ασθένειά μου, αμφιβολία, ανησυχία και φόβο μου!
Δια του Αίματός Σου  Κύριε ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ, πέρασα στις ευλογίες Σου!
Αυτά τα 12 όπλα του κάθε Χριστιανού για να υπερνικά κάθε δυσκολία:
1
Μην πανικοβάλλεσαι!
2
Ανάλυσε την κατάσταση με τη σοφία του Θεού
3
Ζήτησε θεία συμβουλή
4
Ως παιδί του Θεού, περίμενε τη δύναμη του Θεού να κινηθεί
Κάνε Αντεπίθεση
6
Χρησιμοποίησε τα πνευματικά σου όπλα
7
Μούλιασε τον εαυτό σου μέσα στις Γραφές
8
Θυμήσου ότι οι εποχές αλλάζουν
9
Να είσαι πνευματικά ισχυρός
10
Φρούρησε το μυαλό σου!
11
Ποτέ μην τα παρατάς!
12
Προσευχήσου για να εντοπίσεις τον εχθρό και να του επιτεθείς!

 «Όταν ο Εχθρός Έρχεται σαν μια Πλημμύρα»
 ΔΙΑΚΗΡΥΞΕ με πίστη και τόλμη  τον Λόγο του Θεού.
Ιώβ 22:28
«Και ό,τι αποφασίσης, θέλει κατορθούσθαι εις σέ· και το φως θέλει φέγγει επί τας οδούς σου.»
Α’ Ιωάννου 4:4
 «Σεις εκ του Θεού είσθε, τεκνία, και ενικήσατε αυτούς, διότι μεγαλήτερος είναι εκείνος όστις είναι εν υμίν παρά όστις είναι εν τω κόσμω.»
Ρωμαίους 8:37
 «Αλλ' εις πάντα ταύτα υπερνικώμεν διά του αγαπήσαντος ημάς.»
 ΘΥΜΗΣΟΥ:
Β’ Τιμοθέου 1:7
 «διότι δεν έδωκεν εις ημάς ο Θεός πνεύμα δειλίας, αλλά δυνάμεως και αγάπης και σωφρονισμού.»
ΘΥΜΗΣΟΥ τον Ψαλμό 13:1

 «Εις τον πρώτον μουσικόν. Ψαλμός του Δαβίδ.»
 Έως πότε, Κύριε, θέλεις με λησμονεί διαπαντός; έως πότε θέλεις κρύπτει το πρόσωπόν σου απ’ εμού; 2 Έως πότε θέλω έχει βουλάς εν τη ψυχή μου, οδύνας καθ’ ημέραν εν τη καρδία μου• έως πότε θέλει υψόνεσθαι ο εχθρός μου επ’ εμέ; 3 Επίβλεψον• εισάκουσόν μου, Κύριε ο Θεός μου• φώτισον τους οφθαλμούς μου, μήποτε υπνώσω τον ύπνον του θανάτου• 4 Μήποτε είπη ο εχθρός μου, Υπερίσχυσα κατ’ αυτού, και οι θλίβοντές με αγαλλιασθώσιν, εάν σαλευθώ. 5 Αλλ’ εγώ ήλπισα επί το έλεός σου• η καρδία μου θέλει αγάλλεσθαι εις την σωτηρίαν σου. 6 Θέλω ψάλλει εις τον Κύριον, διότι με αντήμειψε.»

ΚΟΙΤΑ, πώς τελειώνει:
Αρχικά δίνει όλα τα παράπονά του στον Θεό και λέει στο 5.
Σε εμπιστεύομαι! Θα τραγουδήσω, θα ψάλλω… τώρα μπορεί να παραπονιέμαι, να μουρμουρίζω… Θεέ… Αλλά πάντα αυτός τελειώνει: Θέλω ψάλλει…


Οι σκέψεις  μας έχουν τόση δύναμη!!!
Φρούρησε το μυαλό σου, τη διάνοιά σου! Είναι πολύ σημαντικό να φρουρείς το μυαλό σου!
Ησαΐας 26:3
 «Θέλεις φυλάξει εν τελεία ειρήνη το πνεύμα το επί σε επιστηριζόμενον, διότι επί σε θαρρεί.»
Οι Χριστιανοί χρειάζεται να μάθουν να εμπιστεύονται τον Θεό.
Φαίνεται το πιο δύσκολο πράγμα: το να εμπιστευτείς τον Θεό.
Δεν μπορείς να αναλύσεις την κατάσταση. Δεν καταλαβαίνεις! Το μόνο πράγμα που έχεις να κάνεις,
ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ! Αμήν ΕΣΥ,
ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ ΤΟΝ ΘΕΟ!
Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να προσευχηθούμε:
 
«Κύριε, βοήθησέ με για να Σε εμπιστευτώ».
Ή «Πιστεύω Κύριε, βοήθησέ με στην απιστία μου!»
Η προσευχή:

«Πατέρα Ουράνιε, απλά Σε ευχαριστώ!
 Σε ευχαριστώ Ιησού για τον Λόγο!
 ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ο Λόγος!
 Στο Όνομα του Ιησού!
Σε ευχαριστώ, Κύριε Θεέ,
γιατί μου γνωρίζεις και μου επιτρέπεις να ξέρω, τι να κάνω, όταν ο εχθρός έρχεται σαν πλημμύρα, όταν είμαι κάτω από επίθεση.
Τίποτα  δεν Σε εκπλήσσει, Κύριε!
Ξέρεις τα πάντα πριν συμβούν!
 Κοιτάς στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον την ίδια στιγμή,
 γιατί δεν ΕΙΣΑΙ φτιαγμένος από τον χρόνο και από υλικά,
 γιατί ΕΣΥ δημιούργησες τον χρόνο,
 το σύμπαν και την ύλη.
ΕΣΥ έχεις πολύ περισσότερα από όλα όσα χρειάζομαι, Κύριε!
Σε ευχαριστούμε, Κύριε, γιατί ΕΣΥ έχεις την ΕΞΟΥΣΙΑ
 και επιτρέπεις πράγματα στην ζωή μας, απλά για να μας βοηθήσεις να μεγαλώσουμε πνευματικά,
απλά, Κύριε Θεέ,
για να μας βοηθήσεις πώς να υπερνικάμε!
Να υπερνικάμε και έτσι ΕΣΥ να μπορείς μας χρησιμοποιήσεις.»




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια