Αποκάλυψη Ιωάννη κεφ 22 με επιλεγμένες εικόνες εδαφίων από την Αγία Γραφή.

Αποκάλυψη Ιωάννη κεφ 22 με επιλεγμένες εικόνες εδαφίων από την Αγία Γραφή.




Καί μοί έδειξε καθαρόν ποταμόν ύδατος τής ζωής λαμπρόν ως κρύσταλλον, εξερχόμενον εκ τού θρόνου τού Θεού καί τού Αρνίου. 2 Εν τώ μέσω τής πλατείας αυτής καί τού ποταμού εντεύθεν καί εντεύθεν ήτο τό δένδρον τής ζωής, φέρον καρπούς δώδεκα, καθ' έκαστον μήνα κάμνον τόν καρπόν αυτού, καί τά φύλλα τού δένδρου είναι εις θεραπείαν τών εθνών. 3 Καί ουδέν ανάθεμα θέλει είσθαι πλέον· καί ο θρόνος τού Θεού καί τού Αρνίου θέλει είσθαι εν αυτή, καί οι δούλοι αυτού θέλουσι λατρεύσει αυτόν 4 καί θέλουσιν ιδεί τό πρόσωπον αυτού, καί τό όνομα αυτού θέλει είσθαι επί τών μετώπων αυτών. 5 Καί νύξ δέν θέλει είσθαι εκεί, καί δέν έχουσι χρείαν λύχνου καί φωτός ηλίου, διότι Κύριος ο Θεός φωτίζει αυτούς, καί θέλουσι βασιλεύσει εις τούς αιώνας τών αιώνων. 6 Καί είπε πρός εμέ· Ούτοι οι λόγοι είναι πιστοί καί αληθινοί· καί Κύριος ο Θεός τών αγίων προφητών απέστειλε τόν άγγελον αυτού, διά νά δείξη εις τούς δούλους αυτού τά όσα πρέπει νά γείνωσι ταχέως. 7 Ιδού, έρχομαι ταχέως. Μακάριος όστις φυλάττει τούς λόγους τής προφητείας τού βιβλίου τούτου. 8 Καί εγώ ο Ιωάννης είμαι ο ιδών ταύτα καί ακούσας. Καί ότε ήκουσα καί είδον, έπεσα νά προσκυνήσω έμπροσθεν τών ποδών τού αγγέλου τού δεικνύοντος εις εμέ ταύτα. 9 Καί λέγει πρός εμέ· πρόσεχε μή κάμης τούτο· διότι εγώ είμαι σύνδουλός σου καί τών αδελφών σου τών προφητών καί τών φυλαττόντων τούς λόγους τού βιβλίου τούτου· τόν Θεόν προσκύνησον. 10 Καί λέγει πρός εμέ· Μή σφραγίσης τούς λόγους τής προφητείας τού βιβλίου τούτου· διότι ο καιρός είναι εγγύς. 11 Οστις αδικεί άς αδικήση έτι, καί όστις είναι μεμολυσμένος άς μολυνθή έτι, καί ο δίκαιος άς γείνη έτι δίκαιος, καί ο άγιος άς γείνη έτι άγιος. 12 Καί ιδού, έρχομαι ταχέως, καί ο μισθός μου είναι μετ' εμού, διά νά αποδώσω εις έκαστον ως θέλει είσθαι τό έργον αυτού. 13 Εγώ είμαι τό Α καί τό Ω, αρχή καί τέλος, ο πρώτος καί ο έσχατος. 14 Μακάριοι οι πράττοντες τάς εντολάς αυτού, διά νά έχωσιν εξουσίαν επί τό δένδρον τής ζωής καί νά εισέλθωσι διά τών πυλώνων εις τήν πόλιν. 15 Εξω δέ είναι οι κύνες καί οι μάγοι καί οι πόρνοι καί οι φονείς καί οι ειδωλολάτραι καί πάς ο αγαπών καί πράττων τό ψεύδος. 16 Εγώ ο Ιησούς έπεμψα τόν άγγελόν μου νά μαρτυρήση εις εσάς ταύτα εις τάς εκκλησίας. Εγώ είμαι η ρίζα καί τό γένος τού Δαβίδ, ο αστήρ ο λαμπρός καί ορθρινός. 17 Καί τό Πνεύμα καί η νύμφη λέγουσιν· Ελθέ. Καί όστις ακούει, άς είπη. Ελθέ. Καί όστις διψά, άς έλθη, καί όστις θέλει, άς λαμβάνη δωρεάν τό ύδωρ τής ζωής. 18 Διότι μαρτύρομαι εις πάντα ακούοντα τούς λόγους τής προφητείας τού βιβλίου τούτου· Εάν τις επιθέση εις ταύτα, ο Θεός θέλει επιθέσει εις αυτόν τάς πληγάς τάς γεγραμμένας εν τώ βιβλίω τούτω· 19 καί εάν τις αφαιρέση από τών λόγων τού βιβλίου τής προφητείας ταύτης, ο Θεός θέλει αφαιρέσει τό μέρος αυτού από τού βιβλίου τής ζωής καί από τής πόλεως τής αγίας καί τών γεγραμμένων εν τώ βιβλίω τούτω. 20 Λέγει ο μαρτυρών ταύτα· Ναί, έρχομαι ταχέως. Αμήν, ναί, έρχου, Κύριε Ιησού. 21 Η χάρις τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού είη μετά πάντων υμών· αμήν.






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια