Το κήρυγμα της ημέρας, που επέλεξε σήμερα, 3 Απριλίου 2020, για σας το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Το κήρυγμα της ημέρας, που επέλεξε σήμερα, 3 Απριλίου 2020, για σας το Λογοτεχνικό περιβόλι.



Το κήρυγμα της ημέρας, που επέλεξε  σήμερα, 3 Απριλίου 2020, για σας το Λογοτεχνικό περιβόλι.



Σήμερα θα ασχοληθούμε με ''Το σχέδιο του Θεού μέσα στη θλίψη''.
Και ο Λόγος του Κηρύγματος έχει βάση την Επιστολή προς Β’ Κορινθίους κεφ 1 εδάφιο7:
Και είτε θλιβόμαστε, [θλιβόμαστε] χάρη τής παρηγορίας σας και σωτηρίας, που ενεργείται διαμέσου τής υπομονής των ίδιων παθημάτων, που κι εμείς πάσχουμε· είτε παρηγορούμαστε, [παρηγούμαστε] χάρη τής παρηγορίας σας και σωτηρίας· και η ελπίδα που έχουμε [είναι] βέβαιη για σας.
Η προσευχή της ημέρας:
Κύριε ,
σου αφήνω όλα τα βάρη μου , τα δίνω όλα Σε Εσένα.
 Σου  εμπιστεύομαι αυτά που δεν μπορώ να καταλάβω και να αντιληφτώ.
Ενίσχυσέ με , ενδυνάμωσέ με.
 Σήμερα με το Λόγο Σου μου είπες, πως Είσαι μαζί μου και στις εύκολες και δύσκολες στιγμές μου.
Φέρε με σε ένα σημείο ώστε τα μάτια μου, τα συναισθήματά μου, οι δυνάμεις μου να μην κλονίζονται από τις καθημερινές δοκιμασίες,
αλλά να παίρνω δύναμη από Εσένα!
Σε
εμπιστεύομαι Κύριε!
Δοξασμένο το Θείο Όνομά Σου!



Ακούστε το  σημερινό μήνυμα και πάρτε  δύναμη στις δύσκολες μέρες που περνάμε Παγκόσμια,  γιατί είναι καθαρή επίθεση του εχθρού...







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια