Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 20 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι!

Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 20 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι!




Γράφει και επιμελείται  η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©

 Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !
Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας μια μικρή σκέψη , από τον Μαρτίνο Λούθηρο, γιατί θεωρώ, πως είναι τόσο επίκαιρη:

Πόσο δίκιο και αλήθεια έχουν αυτά τα λόγια!
Ας εμπιστευτούμε τον ΚΥΡΙΟ της ΖΩΗΣ και Του Αιώνιου ΦΩΤΟΣ,
κάθε μας ανησυχία, πρόβλημα
και θα δούμε , πως όλα όταν είναι στα χέρια Του,
αμέσως και οι λύσεις φανερώνονται μπροστά μας, το άγχος μειώνεται
και η Ειρήνη Του πλημμυρίζει ολόκληρη την ΎΠΑΡΞΗ μας!


 Αυτή την Ειρήνη,που αναφέρεται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη,
κεφάλαιο 14, εδάφιο 27:

"Ειρήνη αφήνω σε σας, ειρήνη τη δική μου δίνω σε σας. Όχι όπως δίνει ο κόσμος, σας δίνω εγώ. Ας μην ταράζεται η καρδιά σας ούτε να δειλιάζει." 


Η μικρή προσευχή της ημέρας:
Κύριέ μου, τώρα που σε γνώρισα ,
που έκανες το μεγάλο Θαύμα στη ζωή μου,
που με έβγαλες από το σκοτάδι  στο Φως,
που με ξεχώρισες από τον κόσμο
και την πλάνη,
βοήθησέ με να σε εμπιστευτώ πλήρως.
Να αφεθώ ολοκληρωτικά στα χέρια Σου
και να αφήσω κάθε πρόβλημα και ανησυχία στα χέρια Σου.
Κάνε την καρδιά μου απαλή σαν την δική Σου
ξερίζωσε μέσα μου κάθε τι ,που δεν είναι δικό Σου
και φέρε την ευφροσύνη της Αναστάσιμης Χαράς Σου
εντός μου.
Δώρισέ μου την διάθεση να ψάλλω
 σε όλη την διάρκεια της ημέρας
και να ενώνομαι με αυτόν τον τρόπο μαζί Σου
αψηφώντας κάθε πρόβλημα,
και να γέρνω σαν τον Ιωάννη,
το μαθητή της αγάπης Σου στο στέρνο Σου
και να αναπαύεται η ψυχή μου…
Αμήν!




                   

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια