Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 24 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι!Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©

Μια μικρή σκέψη σαν ΚΑΛΗΜΕΡΑ, σήμερα 24 Μαΐου , στο Λογοτεχνικό περιβόλι!Γράφει και επιμελείται η Ρένα Τζωράκη-Μανουκάκη©






Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου καλή σας ημέρα !

Η φοβερή πανδημία του κορωνοϊού με τις εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς και τις δραματικές αλλαγές που έχει επιφέρει στην καθημερινότητά μας , αυθόρμητα προκαλεί
το αίσθημα του φόβου ,της ανησυχίας & της ανασφάλειας.
  Γεννιούνται υπαρξιακά ερωτήματα για τη ζωή και τον θάνατο που ζητούν απαντήσεις.
Ο γραπτός Λόγος του Θεού υπόσχεται να ενισχύσει και να βοηθήσει εκείνους που τον εμπιστεύονται.
Αρκεί να αφεθούμε στη ροή του Ζωντανού λόγου…
Ας μην ξεχνάμε τα λόγια του προφήτη Ησαΐα
στο 41 κεφάλαιο εδάφιο 10:
Εγώ είμαι μαζί σου, μη φοβάσαι. Εγώ είμαι ο Θεός σου, μην τρομάζεις. Θα σ’ ενισχύσω, θα σε βοηθήσω, θα σε στηρίξω με το δίκαιο χέρι μου, το δυνατό.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια