Οι πιο όμορφες κινητές εικόνες με ευχές για την ΜΑΝΑ, που γιορτάζει σήμερα, 2η ΚΥΡΙΑΚΗ του ΜΑΗ!

Οι πιο όμορφες κινητές εικόνες με ευχές για την ΜΑΝΑ, που γιορτάζει σήμερα, 2η ΚΥΡΙΑΚΗ του ΜΑΗ!





Μανούλα μου χρόνια πολλά

 χρόνια ευτυχισμένα,
αγάπη όση μου ‘δωσες, δεν πήρα από κανένα!



– Μανούλα μου χρόνια πολλά, πάντα θα σε προσέχω
και μες την μέση της καρδιάς παντοτινά θα σ’ έχω!
 
– Αγάπη ατελείωτη ποτέ της δεν πεθαίνει,
το άγγιγμα της Μάνας μας, τον πόνο μας γλυκαίνει!
Πολλές ευχές στην πιο γλυκιά μαμά!


– Μάνα μια λέξη ιερή, λέξη με σημασία,
άνθρωπος που για όλους μας,έχει μεγάλη αξία!
Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!


Είναι εκεί στα δύσκολα, στα δάκρια στον πόνο,
όπου κι αν είναι η μάνα σου, για σένα θα ‘χει χρόνο…



Σκουπίζει καθε δάκρυ σου, χαρά για σένα θέλει,
το κάθε που λέει σ’αγαπώ, κάνει τον πόνο μελι!
Να είσαι πάντα γερή και δυνατή να μας φροντίζεις! Χρόνια πολλά!


Χρόνια Πολλά Μαμά! Ευχές- Γιορτή Μητέρας 2020:Χρόνια πολλά μανούλα μου, και δύναμη να έχεις,
πάντα στις δύσκολες στιγμές, εσύ να με προσέχεις!


– Μόνο στη μάνα μου μπορώ να έχω εμπιστοσύνη,
ακόμα και στον θάνατο, μπροστά θα μπει εκείνη!
Χρόνια πολλά στην πιο δυνατή γυναίκα!




Μία φορά με γέννησες και 1000 σε παιδεύω μα 100 σε αγαπώ και 1000 σε λατρεύω!
Χρόνια πολλά Μανούλα!



– Εσύ που βοήθησες να κάνω τα πρώτα μου βήματα θέλω να είσαι πάντα κοντά μου. Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου μαμά!


– Αν μπορούσα να διαλέξω μαμά πάλι εσένα θα διάλεγα. Χρόνια σου πολλά.

– Με το μήνυμα αυτό σου λέω το μυστικό για το πώς θα γίνεις η τέλεια μαμά: «Μείνε όπως είσαι». Χρόνια Πολλά!



– Ό,τι η καρδούλα σου ζητά κι ό,τι ποθεί η ψυχή σου
να γίνουν δώρο απ’το Θεό μάνα μου στη ζωή σου!





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια