Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την συνεργασία μας! Της Ρένας Γ. Τζωράκη.

Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την συνεργασία μας! Της Ρένας Γ. Τζωράκη.



Αυτό είναι το νέο μου site, με τα νεότερα άρθρα μου:
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com




Ένα  πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια θέλω να σας εκφράσω μέσα από την καρδιά μου..
Σας ευχαριστώ πολύ που με εμπιστευτήκατε, που πιστέψατε σε εμένα και το Λογοτεχνικό μου περιβόλι,
για την υπέροχη συνεργασία μας, για τα  ενθαρρυντικά σχόλια που μου αφήνατε, που μου έδιναν δύναμη να προχωρήσω…
Σας αφήνω το νέο σύνδεσμο  στο ιστολόγιό μου,
που τώρα αρχίζω και πάλι να το οικοδομώ από την αρχή, με το ίδιο επώνυμο, Λογοτεχνικό περιβόλι, απλά είναι ταχύτερο και αναβαθμισμένο…
Σας εύχομαι να έχετε υγεία, χαρά, πίστη και όνειρα!
Σας αφήνω την Αγάπη μου με ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ!
Ρένα Γ. Τζωράκη©
Αυτή είναι η αρχική μου σελίδα με τα νεότερα άρθρα μου:
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια