Η Ρένα Τζωράκη αποχαιρετά το Λογοτεχνικό περιβόλι και προσκαλεί τους ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ της στο νέο της site

Η Ρένα Τζωράκη αποχαιρετά το Λογοτεχνικό περιβόλι και προσκαλεί τους ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ της στο νέο της site


 Η Ρένα Τζωράκη αποχαιρετά το Λογοτεχνικό περιβόλι
και προσκαλεί τους  ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ της στο νέο
αναβαθμισμένο Σάιτ…


Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου,για όλα αυτά τα χρόνια,
που με συντροφεύατε  στα   εύκολα και στα δύσκολα,
στις ηλιόλουστες και τις βροχερές  μέρες ,
σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη , που δείξατε στο πρόσωπό μου και στο σάιτ  μου, αλλά λόγω των 14.000 άρθρων, ήταν αργό και δημιουργούσε πολλά  τεχνικά προβλήματα , τόσο σε εμένα όσο και σε εσάς.
Το κρατάω σαν αρχείο με όλα μου τα άρθρα και σας προσκαλώ στο νέο ανανεωμένο Site μου  με την ίδια επωνυμία, αλλά είναι πιο γρήγορο και πιο ευέλικτο στην ανάγνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια